וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס: "אנסה להנחיל את השיטה של ויטסה ארנהם גם במכבי תל אביב"

המאמן החדש של הצהובים התראיין לאתר הרשמי: "בוויטסה הייתה צורת משחק ייחודית, אך לא אבוא ואשנה הכול, זה יהיה טפשי מצידי". על ייני: "דיברנו הרבה על ישראל ועל תל אביב, הוא סיפר לי כמה הוא מתגעגע"

אימג'בנק GettyImages

צפו במשדר באולפן וואלה! NEWS

אחרי לא מעט שמועות בנושא בשבועות האחרונים, הבוקר (שני) הודיעה מכבי תל אביב באופן רשמי על מינויו של פטר בוס ההולנדי לתפקיד המאמן. בוס נפרד הבוקר משחקניו במלון בעיר ויטסה, כשהתקשורת בהולנד הגדירה את השיחה בין הצדדים כ"קשה ומלאה באמוציות". המאמן החדש של הצהובים יגיע לישראל ביום רביעי, ורגע לפני הנחיתה התראיין לאתר הרשמי של המועדון.

"ג'ורדי גרם לי להיות נלהב מאוד לקראת ההגעה למכבי תל אביב", אמר בוס לאתר הרשמי של הצהובים. "זו פעם ראשונה שאאמן מחוץ להולנד, שיחקתי במדינות רבות כשחקן אך זו חוויה חדשה לי כמאמן. רבים יגידו שישראל לא הייתה המדינה הראשונה שציפו שאלך אליה, אך אני רואה במכבי תל אביב אתגר גדול מאוד - הן במפעלים המקומיים והן באירופה. אני יודע שמדובר במועדון הגדול בישראל. אמרו לי שזה מועדון שמכוון לאליפות כל שנה, כאשר העונה הם שיחקו בליגת האלופות. אני יודע שיש שחקנים טובים ויצא לי גם לדבר עם ג'ורדי על צורת המשחק של הקבוצה. בוויטסה היה לנו צורת משחק מאוד ייחודית, ואנחנו רוצים לראות איך ננחיל אותה גם כאן. זה האתגר הגדול שלי".

המאמן הוסיף: "לא אבוא ואשנה הכל, זה יהיה טפשי מצידי, אצפה בשחקנים ואכיר את התכונות של כל אחד מהם. רוצה לקחת את השחקנים ואת הקבוצה לרמה הבאה בכדורגל. שרן ייני היה שחקן שלי בוויטסה. דיברנו הרבה על ישראל, מכבי ותל אביב ובעיקר על העיר. הוא סיפר לי כמה הוא מתגעגע לישראל. סיפרו לי שאפילו במשחקי חוץ, רוב הקהל הוא של מכבי באיצטדיון. זה יהיה פנטסטי להרגיש את הקהל הזה. אני מכיר את החוויות האלו מפיינורד, וכעת אני רוצה לחוות את זה במכבי תל אביב".

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס. GettyImages
רגשות מעורבים בהולנד. בוס/GettyImages

בתקשורת ההולנדית קיבלו את המעבר המפתיע של בוס ברגשות מעורבים. גם חלק גדול מאוהדי ויטסה הופתע מהמעבר של מאמנם. "בוס הוא המאמן התשיעי של מכבי תל אביב בתשע שנים, זה אומר משהו, לא?", נכתב ב-"Voetbal" המקומי. "הוא לא יהיה ההולנדי הראשון במכבי תל אביב. בעבר אימן את הקבוצה גם טון קאנן, שלא כל כך הצליח בתפקידו".

"בוס מקווה להגיע עם מכבי תל אביב לליגת האלופות", כתב עיתונאי הולנדי בכיר. "עם ויטסה הוא לא יכול היה להגיע למפעל היוקרתי, ולכן אני מניח שהאופציה הזו קרצה לו".

"זה מעבר מפתיע, גם לי", אמר בוס הבוקר. "לא תכננתי לעזוב, בטח שלא בפגרת החורף. האוהדים מופתעים, נכון, וכך גם אני. לא יכולתי לפספס הזדמנות שכזו, וכמובן שהעובדה שהציעו לי שק כסף גדול השפיעה".

עדכון ראשון: 11:00.

פטר בוס מונה למאמן מכבי ת"א, ג'ורדי קרויף: "התרשמתי ממנו"

השכר הכפול, ההבטחות מגולדהאר: למה בוס הגיע למכבי ת"א?

כמו המהפך בדרבי ההוא: ההצלחה של מכבי תל אביב במינוי בוס

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס. GettyImages
"גם אני מופתע". בוס/GettyImages

"פטר בוס עזב בשביל האתגר הספורטיבי"

"אם כבר לעזוב, ציפיתי שבוס יחתום בצ'לסי"

"פטר בוס למכבי תל אביב, זו פשוט בחירה מטורפת"

"כמובן שהליגה בישראל טובה יותר מההולנדית, או מכל ליגה אירופית אחרת. בעולם של פטר בוס, אולי"

"מישהו מבין את הצעד הזה? ישראל אינה מדינת כדורגל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully