וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו המהפך בדרבי: על ההצלחה של מכבי תל אביב בהחתמת פטר בוס

4.1.2016 / 10:05

החתמת פטר בוס אחרי בושת הנטישה של יוקאנוביץ' היא ניצחון ענק של הרגע האחרון עבור מכבי תל אביב, כמו בשלושער ההוא של זהבי. חמי אוזן על המסר של גולדהאר ומפגן הכוח של קרויף. צפו במשדר המיוחד

אימג'בנק GettyImages

צפו במשדר המיוחד מאולפן וואלה! NEWS

מכבי תל אביב לא יכלה לבקש פתרון טוב יותר לבעיה שצצה עם עזיבת סלבישה יוקאנוביץ'. אלופת המדינה לא חלמה על מסר גדול יותר. אף אחד לא באמת יודע אם למכבי תל אביב יש הבוקר מאמן איכותי יותר מזה שעזב. אלו רק ניחושים. סיפורים, על נתונים, על כותרות – כל אלו היו לנו גם כשיוקאנוביץ' הגיע וקראנו את הפרופילים המחמיאים אודותיו. אבל אחרי המכה התודעתית והתדמיתית שחטפה עם עזיבת המאמן לפולהאם, מכבי תל אביב הצליחה להעמיד הישג שהוא אפילו גדול יותר: להביא לפה מאמן מוויטסה. באמצע העונה.

אם עזיבת יוקאנוביץ' לימדה כמה מכבי תל אביב היא עדיין מקום קטן עבור אנשי מקצוע מעניינים ביבשת, וכמה הם מוכנים לנצל אותה ולזרוק, אז החתמת פטר בוס היא כמו אותו מהפך בלתי נשכח וממש לא צפוי בדרבי, הזכור לכל עם ריצת השמחה של פאולו סוזה: להביא לכאן מאמן מוויטסה? מאמן מוערך מוויטסה? מאמן שהצליח בוויטסה? מאמן שאיש בהולנד לא האמין שירצה לעזוב את ויטסה? ועוד בינואר? ועוד למכבי תל אביב? פאקינג מכבי תל אביב? וכשאתה רגע לפני הקפיצה החשובה בקריירה? מה? איך? לא ייאמן.

פטר בוס מונה למאמן מכבי ת"א, ג'ורדי קרויף: "התרשמתי ממנו"

השכר הכפול, ההבטחות מגולדהאר: למה בוס הגיע למכבי ת"א?

בהולנד הופתעו: השיחה הקשה עם שחקניו והציוצים בעקבות העזיבה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פטר בוס מאמן ויטסה ארנהם. GettyImages
פטר בוס מאמן ויטסה ארנהם/GettyImages

סביר להניח שפנקס הצ'קים של גולדהאר עבד כאן שעות נוספות, אבל זה לא רק הכסף. זה האגו של גולדהאר. המכה שחטף מיוקאנוביץ' לא הפילה אותו לרצפה. להפך. בשבועות האחרונים הוא שוב הוכיח כמה המחויבות שלו למכבי תל אביב היא גדולה, וכמה הוא מוכן להשקיע כדי להחזיר מלחמה. מול הגדולים ביותר. מול החזקים ביותר. בזירה שמכבי תל אביב ספגה את הנוק אאוט הכי כואב, עם מאמן שעזב לפולהאם, כמה שבועות אחרי שנגמרה ליגת האלופות. לא סתם חתום גולדהאר על אחד הציטוטים הבולטים בהודעה הרשמית. בשבועות שצריך להתחבא, הוא הרים ראש והסביר ששום דבר לא ישבור את רוחו ואת תוכניתו. אני כאן לעוד הרבה מאוד שנים. ולא ויתרתי על אף פסגה שתכננתי לטפס עליה.

ג'ורדי קרויף הוא השני לעלות לדוכן המנצחים, ותודו שאיש לא חשב שזה יקרה עד לפני כמה ימים. ההתעקשות של קרויף לכוון למאמנים צעירים, ולא זקנים יקרים, היומרה שלו להכניס את מכבי תל אביב למשחק מול קבוצות דרג הביניים של אירופה ולהתחרות איתן על מאמנים, שוב נשאה פרי. קרויף טעה לא מעט בדרכו העונה, זה לא משתנה פתאום, אבל החזון שלו ממשיך להיות מנצח. הוא עדיין לא המציא את מכבי תל אביב מחדש והקבוצה נראית לא פעם שבעה, אבל הזרעים שפיזר בשנים שהוא כאן עדיין מצמיחים פרחים. על המגרש זו ההבאה של זהבי, ומחוצה לו אלו כל המאמנים שבאו לכאן וגדלו עם מכבי תל אביב, והם משמשים בוודאי דוגמה למאמנים כמו פטר בוס.

החל ממחר בבוקר קרויף וגולדהאר יצטרכו לא רק לסקרן מאמן, אלא גם לגרום לו ביום יום להעריך את השהות במכבי תל אביב. לתת לו סיבות להישאר יותר מפרק זמן קצר. גם פטר בוס יחשוב עוד הרבה על ההחלטה שלו, ולהמר על העפלה לליגת האלופות עם מכבי תל אביב זה לא לאו דווקא מהלך חכם מצדו. אבל מי חושב על זה כרגע. כרגע כל מי שפקפק בעוצמה של מכבי תל אביב עם עזיבת יוקאנוביץ' הבין שאין כאן מועדון חלש וכנוע, אלא סיפור הצלחה אמיתי. הכדורגל אולי לא משהו, אבל הארגון ממשיך להתעלות ברגעי האמת.

שחקני מכבי תל אביב אחרי ערן זהבי. יוסי ציפקיס
מה? איך? לא ייאמן. המהפך הגדול הקודם של מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully