וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "שתי הקבוצות שהגיעו לסוף העונה בכושר הכי טוב עלו לגמר"

גארד ירושלים ממש לא מזלזל באילת: "לא רואה פייבוריטים ואנדרדוגים". אליהו: "הם מסוכנים מאוד". אוהדי שתי הקבוצות זועמים על מחירי הכרטיסים. יוטר: "יש לנו סיכוי טוב מולם"

צילום: דוד קורן, עריכה: מרום שפיצר

הכדורסל הישראלי עדיין לא התאושש מההדחה המדהימה של מכבי תל אביב בחצי גמר הפלייאוף אמש (חמישי) בידי הפועל אילת, וכבר היום החלו ההכנות לקראת שני משחקי הגמר שייערכו בימים שני וחמישי, באילת ובירושלים בהתאמה. בשעות הבוקר נערכה פגישת תיאום בין נציגי הקבוצות בה דנו על חלוקת הכרטיסים למשחקים השונים, והוחלט על שעות פתיחות האימונים הרשמיים. לאחר מכן בשעות הצהריים הגיעו נציגי שחקני הקבוצות לתחנת הרכבת סבידור מרכז שם ערכו משחקונים עם נוסעי הרכבת ולאחר מכן היו פתוחים לשאלות העיתונאים לקראת משחקי הגמר.

מכבי תל אביב הפסידה בבית 79:76 לאילת והודחה בחצי הגמר

אחרי ההדחה: מעמדו של גודס מעורער, פארגו בדרך החוצה

אריק שיבק ואילת חגגו: "עשינו משהו גדול לספורט בישראל"

סתם מועדון: אודי הירש על דוקטורינת הבינוניות של הצהובים

האליבי של גודס: בלוג הפלייאוף של אור שקדי על ההיסטוריה

אבות הכישלון האמיתיים: שי האוזמן על ניקולה וויצ'יץ' ואבי אבן

זיכרונות מעונת הדובדבנים: אלבום ההדחה של מכבי תל אביב

החלק של גיא גודס בכישלון הגדול של מכבי תל אביב

אדריאן יוטר שחקן הפועל אילת. עודד קרני, מנהלת הליגה,
סקרן את הנוכחים. יוטר/עודד קרני, מנהלת הליגה

"עוד לא ראיתי את השידור החוזר, היה קצת זמן לחגוג עם החבר'ה ולהינות וכשהגענו הביתה היינו תשושים", אמר אלישי כדיר. "האמנו. אולי לא שזה יהיה התסריט, אבל האמנו שאפשר לנצח משחק אחרי משחק. לפעמים יש הבדל בין אמונה לבין לעשות, אבל אני שמח שהצלחנו לעשות את זה ועכשיו אנחנו בגמר. אין ספק שהפועל ירושלים פייבוריטים, הם עשו עונה מדהימה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. לא פגשנו אותם הרבה מאוד זמן, הם קבוצה נהדרת שהתעללו בנו בחצי גמר הגביע, למרות שבמשחקים אחרים היה צמוד. אני מקווה שנבוא מוכנים וננסה לנצח"

אדריאן יוטר הוסיף: "לנצח את מכבי בסדרה זה גדול, אבל עכשיו צריך להתכונן לירושלים. נשארנו ממוקדים, התאמנו חזק, האמנו בשיטה שלנו ועשינו את זה. אני נרגש לשחק בגמר, זו הפעם הראשונה שלי בגמר, ואני חושב שיש לנו סיכוי טוב מול ירושלים. הקבוצה הטובה יותר תנצח. יהיה קשה, יש להם שחקנים מוכשרים, אבל אני אגיע ממוקד לעשות את העבודה שלי".

הפועל ירושלים והפועל אילת נפגשו עד כה העונה ארבע פעמים. בסיבוב הראשון בירושלים ניצחה אילת בירושלים 85:87 מסל ניצחון של בריאן אסברי והנחילה לה הפסד ליגה ראשון. המפגש השני היה בחצי גמר גביע המדינה, וירושלים הביסה את אילת 65:97, משחק שבעקבותיו פוטר מאמן אילת דן שמיר. בסיבוב השני בליגה באילת ניצחה ירושלים 76:88 כשליאור אליהו ויותם הלפרין מצטיינים עם 21 ו-20 נקודות בהתאמה. בסיבוב השלישי בירושלים כפה טוני גפני הארכה עם שלשה מטורפת על הבאזר, ושם כבר השלימו חבריו את המשימה בדרך לניצחון 88:93.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדריאן יוטר, אלישי כדיר שחקני הפועל אילת, יותם הלפרין, ליאור אליהו שחקני הפועל ירושלים. עודד קרני, מנהלת הליגה,
חתיכת קרב מחכה לנו. ארבעת השחקנים/עודד קרני, מנהלת הליגה

דני פרנקו, שעקב אחרי הסדרה של מכבי מול אילת, אמר לקראת משחקי הגמר: "אני שמח שאנחנו במעמד הגמר. יש לנו מספר ימים להתחדד, ואנחנו נעשה ככל יכולנו לנצח את המשחק הקרוב. אני שומע את הקולות שכבר העניקו לנו את צלחת האליפות. אליפות לא לוקחים על הנייר, אליפות לוקחים בנחישות, במאבק ובעבודה קשה".

ליאור אליהו: "צריך לכבד את אילת, היא קבוצה מסוכנת ומוכשרת מאוד, לא סתם הם ניצחו את חיפה ומכבי בחמישה משחקים. יהיה מאוד קשה. ברור שעכשיו הכדור בידיים שלנו וכולם מצפים שנזכה באליפות, אבל אילת לא סתם ניצחה שלוש פעמים ברציפות את מכבי. יש תחושה שאנחנו פייבוריטים, אבל אני חוזר על עצמי - אילת הוכיחה את עצמה. חוץ ממשחק חצי גמר הגביע מולם, כל המשחקים היו מאוד קשים. כרגע אנחנו מתרכזים רק במשחק הראשון".

יותם הלפרין: "שאפו ענק לאילת על מה שעשו עד עכשיו. אתם עושים אותנו פייבוריטים, גם בגמר הגביע עשיתם אותנו פייבוריטים. שתי הקבוצות שהגיעו בכושר הכי טוב לסוף העונה הגיעו לגמר. אילת עוברת חודש פנטסטי, גם אנחנו בחודש וחצי טוב מאוד. אני לא רואה פייבוריטים ואנדרדוג. בגלל שזה שני משחקים, הם יכולים להתפתח כל כך מהר ולכל כיוון. הדרך מאוד ארוכה. אנחנו לא חושבים על אליפות או על יום חמישי הבא, אלא רק על המשחק הראשון. אני מניח שזה בוקר לא פשוט למכבי, ואיך שאני מכיר את האנשים שנמצאים שם - זה לא יטלטל את המעודון הזה יותר מדי".

יותם הלפרין, אדריאן יוטר. עודד קרני, מנהלת הליגה,
אין פייבוריטית. הלפרין מול נסים/עודד קרני, מנהלת הליגה

לא מעט מאוהדי ירושלים מלינים לגבי עלות הכרטיסים למשחקי הגמר. "שילמתי על המנוי שלי 1100 שקך בידיעה שהוא לא כולל את משחק הגמר שישוחק בארנה", אמר אחד האוהדים. "לא שיערתי שהמנהלת תמכור לי את המושב שלי במחיר כרגע, על פי מה שאני יודע, יעלה בין 150-300 שקל. זה יוצא המון כסף לשני המשחקים, וזו גזילת כסף מאוהדים. בנוסף למחירי הכרטיסים לשני המשחקים יש גם הוצאות נלוות כמו דלק ואוכל. יש לי מנוי ואני לא מבין מדוע עליי לשלם סכומים גבוהים כאלו".

גם אוהדי אילת זעמו על המחירים, והציפו את המנהלת בתגובות

משחק לעשירים בלבד!מנהלת ליגת ווינר החליטה על 250 שקל כרטיס..בושה!שתפו!!!!

Posted by ‎הפועל-פתאל-אילת דף האוהדים הרשמי‎ on Thursday, June 18, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully