וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסים: "דברים שאי אפשר להסביר". שיבק: "עשינו משהו גדול לספורט בישראל"

17.6.2015 / 23:09

גארד הפועל אילת התקשה להסביר במילים את גודל ההישג של קבוצתו לאחר הניצחון המדהים על מכבי תל אביב בחצי הגמר. המאמן: "עשינו כל מה שאנחנו יכולים ואני שמח שזה עבד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אף אחד לא נתן לה סיכוי. אף אחד לא האמין שבסדרה של הטובה מחמישה משחקים יש לה בכלל סיכוי. אבל הפועל אילת האמינה בעצמה, לא הקשיבה לאף אחד, נלחמה בשיניים ובסופו של דבר עשתה את הבלתי ייאמן והדיחה את מכבי תל אביב בסדרת חצי גמר הפלייאוף, לאחר שניצחה את הצהובים 99:99 הערב (רביעי) במשחק החמישי בסדרה שנערך ביד אליהו, בדרך למפגש היסטורי בגמר מול הפועל ירושלים (המשחקים ייערכו בשני ובחמישי).

אחרי 22 שנה: מכבי תל אביב מחוץ לגמר

הפועל אילת הדהימה וניצחה את מכבי תל אביב 2:3 בסדרה

מעמדו של גודס מעורער, פארגו בדרך החוצה

שי האוזמן על אבות הכישלון של מכבי תל אביב

מאמן הפועל אילת, אריק שיבק, עם הסנטר אדירן יוטר. ברני ארדוב
מי היה מאמין? אריק שיבק עם אדריאן יוטר/ברני ארדוב

"בכדורסל יש דברים שאי אפשר להסביר", ציין אפיק ניסים, מגיבורי הניצחון. "הרגשתי שמשהו השתנה במשחק השלישי. בשביל זה משחקים כדורסל. אני שמח מאוד בשביל העיר ובשביל החבר'ה. עשינו את זה. עשינו משהו גדול, עכשיו נרצה ליהנות מזה קצת. היו לנו הרבה עליות וירידות במהלך העונה, אבל האופי של הקבוצה עשה את ההבדל. אנחנו הולכים על אליפות".

"עשינו משהו גדול לספורט בישראל, לכדורסל בישראל וכמובן לעיר אילת", אמר אריק שיבק. "שינינו משהו בשיטה כדי להגיע רעננים יותר למשחקים, וזה עבד. ממשחק שלוש השתמשנו בהגנות חכמות ומתוחכמות יותר. מכבי תל אביב קבוצה טובה יותר מהפועל אילת, בטח עם יתרון ביתיות, אבל הבנו שכדי לעבור את הסדרה הזו נצטרך להשתמש בהמון טקטיקות, ועשינו כל מה שאנחנו יכולים בשביל לעשות את זה".

שיבק התייחס לגמר שמצפה לו מול הפועל ירושלים: "כשהתחלנו את שלב הפלייאוף, כולם טענו שמכבי חיפה תנצח 0:3 את הפועל אילת. היינו בפיגור 2:0 מול מכבי תל אביב ואחרי שניצחנו במשחק השלישי, אנשי תקשורת כתבו שמכבי תל אביב נתנה את המשחק לאילת כדי שדווין סמית' יהיה כשיר לגמר".

גם אלישי כדיר הנרגש דיבר על הניצחון: "אני מבסוט. לא ייאמן כמה אמונה יש לחבר'ה. נלחמנו על כל כדור ובסופו של דבר ניצחנו. ננוח ונחגוג קצת, אבל החבר'ה לא סיימו. כולם עדיין רעבים והשמים הם הגבול בשביל הקבוצה הזו. ראינו שרק ג'רמי פארגו ויוגב אוחיון במשחק. השחקנים פה גברים אחד אחד, ועשינו את זה. אליפות? זה עוד רחוק. אנחנו חדורי מוטיבציה, באים ליהנות ולנצח".

"האמנו לאורך כל העונה", ציין קווין פאלמר. "אנחנו פשוט מאושרים, למרות שיש לנו עוד עבודה רבה. גם כשפיגרנו 2:0, המשכנו להאמין. אני כל כך גאה בחברים שלי, זה אושר עילאי. קשה לתאר במילים את הניצחון המדהים הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully