וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.1: ריאל מתכננת טרייד ענק, פפ רוצה את אומטיטי

חלון ההעברות נפתח: הבלאנקוס מוכנים להחזיר לטוטנהאם את בייל בתמורה לקיין ו-150 מיליון ליש"ט, סיטי תשלם 60 מיליון על אומטיטי? אדריאן סילבה השלים את מעברו ללסטר סיטי

צילום: one

חלון ההעברות במרבית הליגות הגדולות באירופה נפתח הלילה (בין ראשון לשני) בחצות, ויישאר פתוח בחודש הקרוב. באנגליה, צרפת וספרד החלון כבר פתוח, בעוד בגרמניה הוא ייפתח בשעות הערב. באיטליה יחל מועד ההעברות רק בעוד יומיים. אנחנו נהיה פה לאורך החלון עם כל ההעברות הרשמיות והשמועות הכי חמות.

עוד בנושא

פפ גווארדיולה: "מקווה שגבריאל ז'סוס ייעדר רק חודש-חודשיים"
נייקי הדליפה את המעבר של קוטיניו לברצלונה? "ליברפול דו משמעית"
נוטינגהאם או אולימפיאקוס? אוסקר גרסיה קרוב לסיכום בקבוצה חדשה

הארי קיין, טוטנהאם. רויטרס
ימצא את עצמו במדריד? הארי קיין/רויטרס

העברות

* וירג'יל ואן דייק חתם רשמית בליברפול. לידיעה המלאה.

* אקס מכבי חיפה, אדריאן סילבה, השלים את מעברו למספורטינג ליסבון ללסטר סיטי. הפורטוגלי חתם אצל השועלים כבר בקיץ, אך בשל איחור של 14 שניות בהגשת המסמכים לפיפ"א, המעבר נחסם. כעת, עם פתיחת חלון ההעברות, סילבה הפך רשמית לשחקן לסטר.

* לאס פלמאס ממשיכה להתחזק והיום הודיעה רשמית על צירופו של חאירו סאמפריו, הקשר הספרדי בן ה-24 שחוזר ללה ליגה בהשאלה עד תום העונה ממיינץ הגרמנית.

* מקסי ארנולד, קשרה של וולפסבורג, האריך חוזה עד 2022.

* תחרות לאופיר מרציאנו: היברניאן הסקוטית צירפה עד לתום העונה את השוער סקוט ביין מדנדי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שמועות

* ריאל מדריד מתכננת: 150 מיליון יורו פלוס גארת' בייל לטוטנהאם תמורת הארי קיין. התרנגולים יסכימו לוותר על החלוץ הכי חם באירופה תמורת האקס (וכמובן, סכום כסף נאה ביותר)?

* העברה מפתיעה בינואר? ארסנל נחשבת למועמדת המובילה לקלוט את דויד לואיז, שמתקשה לקבל העונה דקות משחק בצ'לסי.

* ארסן ונגר טוען שאין כל בעיה בין אלכסיס סאנצ'ס לשאר שחקני ארסנל, אך פציעתו של גבריאל ז'סוס עשויה לגרום למנצ'סטר סיטי לחדש את עניינה בצ'יליאני. באנגליה טוענים כי פפ גווארדיולה לא שולל את האפשרות להגיש הצעה מחודשת עבורו.

* עוד בסיטי: "הסאן" מדווח שגווארדיולה נחוש לצרף את בלם ברצלונה, סמואל אומטיטי. לפי אותו דיווח, המוליכה האנגלית מוכנה לשלם 63 מיליון יורו.

* ארסנל מוכנה לשחרר את תיאו וולקוט, והמועמדת הבכירה לקלוט אותו היא האקסית סאות'המפטון, שמעוניינת לשאול אותו. גם אברטון, ווטפורד ו-ווסטהאם עשויות לצרפו.

* במנצ'סטר יונייטד מקווים שפול פוגבה יצליח לשכנע את פאולו דיבאלה, חברו לשעבר ביובנטוס, להעדיף את השדים האדומים על פני כל הצעה אחרת שיקבל.

* עוד ביונייטד: ז'וזה מוריניו סימן את היורש של מייקל קאריק בן ה-36 במרכז הקישור, ומעוניין לרכוש מאינטר את ז'ואאו מריו.

* חרף השמועות, ג'נק טוסון עוד לא עבר רשמית לאברטון, אך השחקן שכבר נפרד מחבריו בבשיקטאש צולם בלונדון ערב השנה החדשה - כך שבהחלט עושה רושם שהוא קרוב מאוד למעבר לפרמיירליג.

* שחקנה האלג'יראי של לסטר סיטי, איסלם סלימאני, מבוקש בניוקאסל ובווטפורד, לאחר שלא הצליח להתאקלם אצל השועלים. עלותו מוערכת בכ-30 מיליון ליש"ט.

אברטון מחכה לטוסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully