וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוטינגהאם או אולימפיאקוס? אוסקר גרסיה קרוב לסיכום בקבוצה חדשה

בספרד טוענים כי אקס מכבי תל אביב, שפוטר העונה מסנט אטיין הצרפתית, מנהל משא ומתן מתקדם עם מועדון הפאר היווני. עם זאת, סיכוי גבוה יותר שיגיע בכלל לאנגלים, להם יש אותו בעלים

אוסקר גרסיה מאמן רד בול זלצבורג. רויטרס
יוון או אנגליה? אוסקר גרסיה/רויטרס

האם אוסקר גרסיה מצא את התחנה הבאה בקריירת האימון שלו? בספרד טוענים הערב (ראשון) כי אקס מכבי תל אביב מנהל משא ומתן מתקדם עם אולימפיאקוס, וכי הוא עשוי לחתום שם בקרוב. עם זאת, כלי התקשורת ביוון טוענים כי אין בידיעתם על מהלך שכזה, וייתכן שגרסיה נמצא בכלל בדרכו לנוטינגהאם פורסט מליגת המשנה באנגליה. הסיבה: שני המועדונים מנוהלים תחת אותו בעלים, אוואנגלוס מרינאקיס, כך שיכול מאוד להיות שאכן מתקיים משא ומתן בינו לבין גרסיה, אך לא על אימון אלופת יוון.

גרסיה פתח את העונה כמאמנה של סנט אטיין הצרפתית ופתח בסערה כאשר הוביל אותה לשלושה ניצחונות בשלושת מחזורי הליגה הראשונים, אלא שאז הגיעה ירידה ביכולת ובסופו של דבר הקטלוני הגיע להסכמות על פרידה הדדית מהמועדון, בין השאר בשל חילוקי דעות עם ההנהלה.

נראה שהסיכוי שיגיע למועדון הפאר היווני הוא נמוך, בשל העובדה שהוא מדורג כרגע במקום הראשון בליגה. אולימפיאקוס, שזכתה בשבע האליפויות המקומיות האחרונות, אמנם פתחה את העונה בצורה מגמגמת, אך מאז הצליחה לשוב לפסגה והיא מחזיקה בפער של נקודה על פני א.א.ק אתונה ופאוק סלוניקי, אחרי 15 מחזורים. לעומתה, נוטינגהאם מדורגת במקום ה-14 (מתוך 24) בצ'מפיונשיפ עם 31 נקודות, היא לא ניצחה בארבעת המחזורים האחרונים ומאמנה עזב היום - כך שהרבה יותר סביר שפניו של גרסיה מועדות למועדון האנגלי.

עוד בנושא

מנצ'סטר סיטי נפרדה מקריסטל פאלאס ב-0:0, 1:1 לארסנל עם ווסט ברומיץ'
פפ גווארדיולה: "מקווה שגבריאל ז'סוס ייעדר רק חודש-חודשיים"
חם מהתנור: קווין לזניה פורח באיטליה ומעורר את התאבון בשוק ההעברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully