וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מקווה שגבריאל ז'סוס ייעדר רק חודש-חודשיים"

כוכב מנצ'סטר סיטי נפצע בברכו, ירד בבכי מכר הדשא ועזב את האצטדיון של קריסטל פאלאס באמצעות קביים. גם דה בראונה נפצע, מאמנו: "איתו היינו ברי מזל, השופטים צריכים להגן על השחקנים"

גבריאל ז'סוס ממרר בבכי אחרי שנפצע בברך. רויטרס
עולם הכדורגל מחזיק אצבעות. ז'סוס יורד בבכי מכר הדשא/רויטרס

רצף הניצחונות של מנצ'סטר סיטי נקטע היום (ראשון) על 18 כשמוליכת הטבלה סיימה ב-0:0 עם קריסטל פאלאס. רק החמצת פנדל של לוקה מיליבוייביץ' שתי דקות בתוך תוספת הזמן מנעה סנסציית ענק, אלא שבסיום המשחק, עסקו בסיטי לא באיבוד הנקודות, אלא באיבוד השחקנים. גבריאל ז'סוס, שנפצע בברכו, ירד מהמגרש בדקה ה-23 כשהוא ממרר בבכי, ובתוספת הזמן הגיע תורו של קווין דה בראונה הנהדר לרדת על אלונקה בשל פציעה.

"אני מקווה שז'סוס ייעדר רק חודש-חודשיים", אמר פפ גווארדיולה המודאג. בתקשורת העולמית כבר מיהרו להעלות ספקות בנוגע לאפשרות שהברזילאי הנהדר יחמיץ את המונדיאל, אך אבחנה רשמית עדיין לא התקבלה. ז'סוס עזב את סלהורסט פארק על גבי קביים.

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי נפרדה מקריסטל פאלאס ב-0:0 בחוץ

"בנוגע לקווין, היינו ברי מזל", אמר גווארדיולה. "אולי לא ברי מזל, אני לא יודע מה קרה שם, לקראת הסיום. נצטרך לראות מה קורה עם שניהם". על הפגיעה של ג'ייסון פאנצ'ון בדה בראונה, שנמצא בספק להתמודדות עם ווטפורד, אמר פפ: "השופטים צריכים להגן על שחקנים. אנחנו יודעים כמה פיזי הכדורגל האנגלי, אבל קבוצות מאבדות שחקנים גדולים, לא רק אנחנו. ההילוך החוזר מדבר בעד עצמו".

על המשחק עצמו אמר מאמן המוליכה: "צריך להחמיא לפאלאס, היא קבוצה טובה. היו לנו בעיות במשחק, אבל במחצית השנייה השתפרנו. בסופו של דבר, אדרסון עזר לנו להשיג נקודה צודקת. כבר אמרתי שזו דרך ארוכה, ובכדורגל הכול יכול לקרות. ביום שלישי יש לנו משחק נוסף, כך שנצטרך להגיב הכי טוב שאנחנו יכולים".

המנג'ר אף התייחס לשמועות שקושרות את אלכסיס סאנצ'ס לסיטיזנס: "הוא שחקן ארסנל ואני חושב שגם יישאר שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully