וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייקי הדליפה את המעבר של קוטיניו לברצלונה? "ליברפול דו משמעית"

ענקית הספורט העלתה לאתר הרשמי שלה פרסומת: "קוטיניו מוכן להדליק את קאמפ נואו. רכשו את מדי הקבוצה עם שמו של הקוסם עליה". מה הסיכויים שהמעבר אכן יקרה? הפרשן הבכיר עם התרחישים

one

האם נייקי הדליפה את המעבר של פיליפה קוטיניו מליברפול לברצלונה? ענקית הספורט שמספקת את ציוד הספורט לקבוצת הפאר הקטלאנית, העלתה פרסומת לאתר האינטרנט שלה בה נכתב: "פיליפה קוטיניו כבר מוכן להדליק את קאמפ נואו. רכשו את חולצת ברצלונה לעונת 2017/18 עם שמו של הקוסם עליה".

בנייקי מיהרו למחוק את הפרסומת, אבל צילומי המסך התפשטו הלילה (בין שבת לראשון) ברחבי הרשת במהירות שיא והפכו לויראליים. כלי תקשורת בכל רחבי העולם פרסמו את המקרה והוסיפו שמן למדורה; הרי הדיווחים על העניין של ברצלונה בברזילאי של ליברפול עולים במשך חודשים ארוכים.

הפרסומת של נייקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באחד מעיתוני קטאלוניה דיווחו כבר לפני כשבועיים שבברצלונה עובדים על מתווה שינחית את קוטיניו בקבוצה כבר בינואר. המו"מ עם הברזילאי אמור להיות קצר וממצה ועיקר הקושי הוא במגעים עם ליברפול שמתקיימים מזו תקופה ארוכה. מדובר לא רק בסכום ההעברה, אלא גם במספר התשלומים ובבונוסים עתיידים.

כך או כך, העסקה הזו נראית כסגורה ובאנגליה טוענים שסכום ההעברה ינוע סביב 120-130 מיליון יורו. ההערכות הן שקוטיניו יוצג בקאמפ נואו עד סוף השבוע. באי הבריטי רבים טוענים שהרכישה של וירג'יל ואן דייק מסאות'המפטון בשבוע שעבר תמורת כ-75 מיליון ליש"ט, התאפשרה בזכות סגירת עסקת קוטיניו.

גיאם בלאגה, העיתונאי הספרדי של "סקיי ספורט" ומי שנחשב למקורב לקבוצות הצמרת ב"לה ליגה", טוען כי אין התפתחויות מיוחדות בין הברזילאי לבין בארסה, אך מנתח את התרחישים האפשריים. "לגבי קוטיניו", צייץ בלאגה, "לא הייתה שום פגישה עם ברצלונה, ברצלונה לא הגישה הצעה חדשה (עדיין), ליברפול לא קבעה עליו מחיר, אין שום הבטחה של ליברפול לשחקן למכור אותו, ליברפול לא מוכרחה למכור אותו, אבל...

"על אף שלא הייתה הצעה החדשה מברצלונה עדיין, אנחנו עדיין לא יודעים מה העמדה הסופית של ליברפול. אבל הם נראים יותר דו משמעיים. 'שום דבר הוא לא לנצח', אמר קלופ, 'לכל דבר יש פתרון'. האם הם מתכננים משהו לקיץ? פתוחים להצעה חדשה? הדברים יהיו ברורים יותר כשברצלונה תגיש הצעה.

"ברצלונה רוצה את גריזמן ואת קוטיניו, אבל האם היא יכולה לשלם על שניהם? לא במצב הנוכחי. הם צריכים למכור שמונה שחקנים עד הקיץ כדי להפחית מהסכום העצום שלהם על משכורות (80 אחוז מהתקציב) ולמצוא תקציב לרכש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully