וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דייק הוצג בליברפול: "אני מאושר, זה שידוך מושלם עבורי"

שחקן ההגנה היקר בהיסטוריה השלים את מעברו לקבוצה של יורגן קלופ: "הולך להיות מיוחד מאוד, אני מחכה בקוצר רוח ללבוש את החולצה האדומה ולשחק באנפילד". ההולנדי לא בסגל לברנלי

שחקן ליברפול וירג'יל ואן דייק. טוויטר, אתר רשמי
ואן דייק מדגמן את הצבע האדום/אתר רשמי, טוויטר

עכשיו זה רשמי: וירג'יל ואן דייק הפך היום (שני) לשחקן ההגנה היקר בכל הזמנים, לאחר שהשלים את מעברו מסאותהמפטון לליברפול תמורת 75 מיליון ליש"ט. הצדדים הגיעו לסיכום כבר בשבוע שעבר, אך המתינו לפתיחת חלון ההעברות (שנפתח הלילה) כדי לחתום על החוזה ולסגור סופית את העסקה. הבלם ההולנדי לא יהיה בסגל המייטי רדס למפגש מול ברנלי היום, במסגרת המחזור ה-22 בפרמיירליע, אך יעמוד לרשותו של יורגן קלופ בדרבי מול אברטון בגביע ביום שישי.

"אני מאושר להיות כאן ולא יכול לחכות לצאת לדרך", אמר ואן דייק, שהוצג על ידי הקבוצה וערך סשן צילומים ארוך בו דגמן את כל סוגי המדים, "אני חושב שהדבר הכי חשוב הוא גודל הקבוצה, התרבות של המועדון, השחקנים, המאמן וכמובן האוהדים, שהופכים את המועדון הזה למיוחד. ההיסטוריה של המועדון, מתקן האימונים ודברים נוספים מסביב הופכים את המעבר הזה לשידוך מושלם עבורי ועבור משפחתי".

"אני חושב שהולך להיות מיוחד מאוד", הוסיף, "אני חושב שאנפילד הוא אצטדיון מיוחד ועכשיו הוא גם הבית שלי. אני מצפה להיות על המגרש, במיוחד כשחקן בית. יהיה נחמד, במיוחד במשחקים שמתקיימים בערב ומסגרות אירופיות. אני מחכה בקוצר רוח ללבוש את החולצה האדומה המפורסמת בפעם הראשונה בפני יציע הקופ. אתן את הכל ואנסה לעזור למועדון הנהדר הזה להשיג דברים מיוחדים בשנים הקרובות. אני מסתכל קדימה ומכה לפגוש את החברים החדשים. אני רוצה לזכות בתארים, כמו כל שחקן, ועם הסגל הזה וההתקדמות שהמועדון עושה, אני חושב שאנחנו קרובים לזה. נראה מה העתיד יביא איתו".

עוד בנושא

פפ גווארדיולה: "מקווה שגבריאל ז'סוס ייעדר רק חודש-חודשיים"
מנצ'סטר סיטי נפרדה מקריסטל פאלאס ב-0:0, 1:1 לארסנל עם ווסט ברומיץ'
אשלי יאנג הושעה משלושה משחקים בעקבות מרפק לעבר דושאן טאדיץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully