וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-94: ליברפול השיגה 1:2 דרמטי על ברנלי

מחזור 22 בפרמיירליג: גם ללא סלאח וקוטיניו המייטי רדס השיגו ניצחון דרמטי משער של רגנאר קלאבן. מאנה העלה את ליברפול ליתרון (61). גודמונדסון איזן זמנית (87). לסטר ניצחה את האדרספילד 0:3

שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
יש חיים גם ללא מוחמד סלאח. שחקני ליברפול חוגגים/רויטרס

משחקי החגים באנגליה נמשכים היום (שני) עם פתיחת המחזור ה-22 בפרמיירליג. במשחק הראשון שהסתיים ברייטון סיימה ב-2:2 מול בורנמות'. תומר חמד ובירם כיאל נותרו על הספסל ולא שותפו במדי השחפים. ליברפול השיגה 1:2 דרמטי בחוץ על ברנלי ובהמשך מנצ'סטר יונייטד תתמודד בחוץ נגד אברטון.

ברנלי - ליברפול 2:1

המייטי רדס התייצבו למשחק נגד השביעית בטבלה ללא מוחמד סלאח הפצוע וגם ללא פיליפה קוטיניו ששוב מתנדנד בין ליברפול לברצלונה. אבל החבורה של יורגן קלופ הסתדרה גם בלעדיהם ועשתה זאת בדרך הכי דרמטית שרק אפשר עם שער ניצחון של רגנאר קלאבן האסטוני בדקה ה-94. עבור ברנלי זהו משחק רביעי ללא ניצחון והפתעת העונה עד כה נמצאת רשמית במשבר לא פשוט.

סאידו מאנה התכבד בשער הראשון במשחק כששיגר פצצה אל הרשת מחוץ לרחבה בדקה ה-61. יוהאן גודמונסון דחק את השוויון הזמני של ברנלי (87) אחרי שהגנת ליברפול כשלה בניסיון להרחיק כדור שהועלה לרחבה. אולי עם וירג'יל ואן דייק זה ייראה יותר טוב בחלק ההגנתי. אבל אז הגיעה הדקה ה-93 שהעניק לליברפול את הניצחון: הכדור הועלה לרחבת ברנלי דיאן לברן המשיך לכיוון השער, ההגנה חלמה וקלאבן שלח מקרוב פנימה.

הרכב ברנלי: ניק פופ, צ'רלי טיילור, בן מיי, ג'יימס טרקובסקי, פיליפ בארדסלי, יוהאן גודמונדסון, סטיבן דאפור, ג'ק קורק, סקוט ארפילד (נאקי וולס, 86), ג'ף הנדריק (סם ווקס, 71), אשלי בארנס

הרכב ליברפול: סימון מיניולה, ג'ו גומז, רגנאר קלאבן, דיאן לוברן, טרנט אלכסנדר ארנולד, ג'ירג'יניו ויינאלדום, אמרה ג'אן, אלכס אוקסלייד צ'מברליין (ג'ואל מאטיפ, 96), אדם ללאנה, דומיניק סולאנקה, סאדיו מאנה (רוברטו פירמינו, 72)

יורגן קלופ, שון דייץ', ליברפול, ברנלי,. רויטרס
יורגן קלופ ומנג'ר ברנלי שון דייץ'./רויטרס

מהלך המשחק:

דקה 9': אדם ללאנה, שפתח בהרכב לראשונה העונה, העביר רוחב, אבל איש מהחלק הקדמי של ליברפול לא הגיע לכדור

דקה 19': יוהאן גודמונדסון מברנלי קיבל כדור במצב קורץ, אבל הגנת ליברפול הצליחה לחלץ.

דקה 28': איבוד כדור של ליברפול במרכז השדה איפשר לברנלי לצאת להתקפה בסיומה ארפילד נגח, אך סימון מיניולה היה במקום.

דקה 32': סאדיו מאנה דהר בחלק המגרש של ברנלי, אבל ניפק בעיטה חלשה שיצאה החוצה.

דקה 39': מצב מסוכן לברנלי, סקוט ארפילד שיגר בעיטה מ-18 מטרים, הכדור חלף סמוך לעמוד והחוצה

אלכס אוקסלייד צ'מברליין, ג'ק קורק, ליברפול, ברנלי,. רויטרס
טרנט אלכסנדר ארנולד נאבק בג'ק קורק/רויטרס

דקה 61: והנה הגיע השער של ליברפול: סאדיו מאנה השתלט על כדור על סף הרחבה ושיגר טיל הישר לחלק העליון של השער. 0:1 למייטי רדס.

דקה 72: הלחץ של ליברפול נמשך. הכדור הועלה בצורה מסוכנת לרחבת ברנלי. ההגנה הצליחה לחלץ.

דקה 84: אלכס אוקסלייד צ'מברליין קיבל כדור מצוין בהגנת ברנלי, בעט חזק אך השוער ניק פופ היה במקום והדף.

דקה 87: הנה השוויון המפתיע של ברנלי: הכדור נשלח לרחבת ליברפול, ההגנה כשלה בניסיונות ההרחקה ויוהאן גודמונדסון דחק מקרוב פנימה.

דקה 93: איזה שער ניצחון דרמטי לליברפול. הכדור הועלה לרחבת ברנלי, דיאן לוברן המשיך לכיוון השער ורגנאר קלאבן שלח מקרוב פנימה. שערו הראשון של הבלם האסטוני במדי ליברפול.

שריקת סיום: ניצחון דרמטי לליברפול

ברייטון - בורנמות' 2:2

תומר חמד ובירם כיאל נותרו על הספסל וראו את קבוצתם מובילה פעמיים אבל לא מצליחה לנצח משחק ליגה שלישי ברציפות. אנתוני נוקארט הצרפתי העלה מקרוב את השחפים ליתרון כבר בדקה החמישית לאחר מהלך קבוצתי יפה. סטיב קוק נגח את השוויון וקבע 1:1 מול קבוצתו לשעבר בדקה ה-33. גלן מארי החזיר את היתרון לברייטון בדקה ה-48 לאחר שהשתלט על רוחב ברחבה ושיגר את הכדור פנימה אחרי שהשוער כבר נכנע. אבל בדקה ה-79 שרשרת טעויות בהגנת השחפים איפשרה לבורנמות' להשוות משער של קאלום ווילסון. חלוקת נקודות מוצדקת למדי בסיום.


במשחקים נוספים:

לסטר - האדרספילד 0:3
ריאד מחרז (53),

סטוק סיטי - ניוקאסל 1:0
איוסה פרס (73), איסלם סלימאני (60), מארק אולברייטון (92)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully