וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: באיירן מינכן זכתה בגביע טלקום, חאמס רודריגס ערך בכורה

הבווארים ניצחו 0:1 בחצי הגמר את הופנהיים ובגמר, עם הקולומביאני החדש, גברו 0:2 על ורדר ברמן. אמבפה שיחק ב-2:4 של מונאקו על סטוק. נאפולי ניצחה 0:7, צפו בקיריקש כובש מחצי מגרש

באיירן מינכן זוכת גביע טלקום 2017. רויטרס
כבר חוגגים. שחקני באיירן מינכן/רויטרס

באיירן מינכן זכתה הערב (שבת) בפעם הרביעית בטורניר הידידות "גביע טלקום" שנערך במנשנגלדבאך. רוברט לבנדובסקי כבש שער מרהיב והעניק לאלופת גרמניה 0:1 על הופנהיים בחצי הגמר (משחקים של 45 דקות) כשהקשר הצרפתי קורנטן טוליסו ערך בכורה. בגמר מול ורדר ברמן (ניצחה 3:5 בפנדלים את בורוסיה מנשנגלדבאך בחצי הגמר) חאמס רודריגס ערך את הבכורה שלו וראה את תומאס מולר כובש שער, מחמיץ פנדל ומבשל לחואן ברנאט עם העקב.

"תואר זה תמיד דבר יפה", אמר בסיום הקשר הקולומביאני שהגיע כמושאל מריאל מדריד. "אני שמח ורוצה עוד. הרגשתי טוב על הדשא, אני עוד לומד להכיר את המועדון והשחקנים. התחושה נהדרת. גרמנית? למדתי להגיד דאנקה (תודה) וגוטן מורגן (בוקר טוב)".

עוד בנושא:

טיימואה בקאיוקו נרכש על ידי צ'לסי בסכום של 45 מיליון יורו
רכש ברזילאי למנצ'סטר סיטי, סעיף שחרור אסטרונומי לדני סבאיוס בריאל מדריד
לאונרדו בונוצ'י נפרד מיובנטוס והתעלם ממסימיליאנו אלגרי: "חוויתי שבע שנים מדהימות"

חאמס רודריגס שחקן באיירן מינכן. רויטרס
למד להגיד תודה בגרמנית. חאמס רודריגס/רויטרס

* אחרי שמכרה את טיימואה בקאיוקו לצ'לסי, מונאקו רשמה ניצחון שלישי במחנה האימונים של במרטיני, שוויץ, הפעם 2:4 על סטוק סיטי. קיליאן אמבפה שותף לראשונה כשהחליף לאחר ההפסקה את רוני לופס. פאביניו (34 בפנדל), אלן סן מקסימן (39), רדאמל פלקאו (66) וקווין אנדוראם (72) כבשו מול שערים של סיידו בראהינו (11) וג'ף קמרון (47).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קיליאן אמבפה שחקן מונאקו. רויטרס
משחק ראשון בטרום העונה. קיליאן אמבפה/רויטרס

* ארסנל קיימה היום את משחק ההכנה השני שלה במסע באוסטרליה והשיגה ניצחון שני עם 1:3 על ווסטרן סידני וונדררס. אלכסנדר לקאזט פתח הפעם, אך לא הצליח להבקיע שער נוסף. נאצ'ו מונריאל בישל לאוליבייה ז'ירו בדקה ה-33 ובחלוף ארבע דקות הוסיף עוד בישל לארון ראמזי שהקפיץ באלגנטיות מעל השוער. מוחמד אלנני המצרי כבש את השלישי בדקה ה-44 בעזרת הסטה של שחקן היריבה, אך הקבוצה מהמקום השישי באוסטרליה לפחות הצליחה להשיג שער כבוד מרגלי סטיבן לוסטיקה בדקה ה-60.

* אחרי שבמשחק ההכנה הראשון שלה הביסה 0:17 קבוצת חובבים, נאפולי "הסתפקה" הערב בשביעייה לרשת טרנטו (גם היא חובבנית). גולת הכותרת מהמשחק הייתה שער מרהיב שכבש ולאד קיריקש מחצי מגרש. גם דריס מרטנס, עמנואלה ג'יאקריני, חוסה קאייחון, ארקדיוש מיליק (צמד) ואדם אונאס (שער ראשון בקבוצה) מצאו את הרשת.

צפו בשער המרהיב של קיריקש

* בורוסיה דורטמונד השיגה 2:3 דרמטי במשחקה מול אורווה רדס היפנית בסאיטמה. אמרה מור הטורקי נכנס כמחליף וביצע מהפך עבור מאמנו פטר בוס עם צמד מהיר בדקות 76 ו-79, היפנים השוו בדקה ה-85, אך אנדרה שורלה סידר הכרעה שתי דקות לסיום. פייר אמריק אובמיאנג פתח והוחלף בהפסקה ואילו מריו גצה, שנעדר תקופה ארוכה בשל בעיית חילוף חומרים בגופו, נכנס בדקה ה-62 להופעה הראשונה שלו מאז פברואר.

* קלאס יאן הונטלאר לבש לראשונה את מדי אייאקס אחרי תשע שנים, ותרם את אחד השערים בניצחון 2:4 על פאוק סלוניקי במשחק הכנה. החלוץ הוותיק, ששיחק בקבוצה במשך שנתיים וחצי בעשור הקודם, כבש בנגיחה את השער השני של ההולנדים. נוסאיר מזראווי, מתאו קאסיירה ופלמינג השלימו, פרננדו וארלה ואלכסנדר פריוביץ' כבשו לפאוק.

מריו גצה שחקן בורוסיה דורטמונד (משמאל). GettyImages
רק בריאות. מריו גצה/GettyImages

* בורחה ואלרו ערך הופעת בכורה במדי אינטר, שהפסידה 2:1 לנירנברג מהליגה הגרמנית השנייה. הרכש הספרדי מפיורנטינה פתח בהרכב, אבל רוריק גיסלאסון (55) ומיקאל איסחק (62) הכניעו את דניאלה פאדלי שנכנס לשער במחצית השנייה. אדר (65) צימק אחרי בישול של המחליף גביגול.

* אנטוניו קסאנו ערך בכורה במדי ורונה, וארבע דקות אחרי שנכנס כמחליף כבר בישל לדוידה לופי (64) את השער האחרון ב-0:4 על טרייסטינה. ג'אמפאולו פאציני (30), מתיאה ואלוטי (39) וברונו סוקוליני (48) כבשו לפני כן לזכות העולה החדשה לסרייה A.

* ואלר גרמן, שעבר הקיץ ממונאקו למארסיי, כבש את השער היחיד ב-0:1 של הצרפתים על פנרבחצ'ה.

* מאריטימו, היריבה האפשרית של בית"ר ירושלים בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, ניצחה 0:2 את ז'יל ויסנטה במשחק הכנה. ז'אן קלבר ניצל טעות של השוער בדקה ה-76 ואבר בסה הכפיל עם כדור חופשי בחלוף שתי דקות. ביום שלישי תקיים מאריטימו משחק הכנה נוסף מול ארוקה.

פרנק דה בור מאמן קריסטל פאלאס. רויטרס
ניצחון בפתיחת ההכנות של קריסטל פאלאס. פרנק דה בור/רויטרס

משחקים נוספים

פאדרבורן - שאלקה 1:0
קריסטל פאלאס - מיידסטון 1:3
קייבו - לוגאנו 0:2
בוכהולץ - המבורג 4:0
סט. גאלן - סאות'המפטון 0:0
לוקרן - אולימפיאקוס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully