וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונוצ'י נפרד מיובנטוס והתעלם מאלגרי: "חוויתי שבע שנים מדהימות"

הבלם ש"ערק" למילאן פרסם פוסט פרידה אך לא התייחס למאמן עמו הוא הסתכסך: "אי אפשר לפסול את מה שחווינו במועדון הזה". בונוצ'י עבר הבוקר בדיקות רפואיות עם לוקאס ביגליה שהגיע מלאציו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בונוצ'י וביגליה מגיעים לעבור בדיקות רפואיות במילאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלון ההעברות האירופי עוד רחוק מסיומו, אבל כבר עכשיו אפשר להגיד שמילאן היא המנצחת הגדולה שלו והקבוצה שהשקיעה יותר מכל קבוצה אחרת. לאונרדו בונוצ'י הרכש הסנסציוני מיובנטוס הגיע הבוקר למתחם האימונים של הקבוצה ועבר בדיקות רפואיות יחד עם לוקאס ביגליה, הקשר הארגנטינאי שנרכש מלאציו.

אבל כאן לא הסתיים החיזוק של מילאן, שמעוניינת כעת בחלוץ נוסף לסגל שלה והמועמד המוביל להצטרף הוא אנראה בלוטי, החלוץ הצעיר שהפציץ 26 שערי ליגה בטורינו בעונה החולפת. על פי ה"סקיי איטליה" מילאן מנסה להנמיך את דרישותיה של טורינו שהציבה תג מחיר של 100 מיליון יורו עבור השחקן אך הרוסונרי מקווים שיצליחו לרכוש אותו בהרבה פחות בעסקה שתכלול מעבר של שחקן נוסף שיעבור ממילאן לטורינו.

בונוצ'י החזיק בהצעה גם מפריס סן ז'רמן, אך העדיף להישאר באיטליה ומצטרף ליריבה הגדולה של יובה אחרי העימות שהיה לו עם המאמן מסימיליאנו אלגרי ועם חברו לקבוצה פאולו דיבאלה. הבלם, שלדעת רבים נחשב לטוב בעולם, צפוי להרוויח כ-7.5 מיליון יורו לעונה פלוס בונוסים וזה יהפוך אותו לאחד השחקנים בעלי השכר הגבוה ביותר בסרייה A.

אוהדי מילאן מתחילים להתרגל לכוכבים החדשים שלהם

שחקן מילאן לאונרדו בונוצ'י. טוויטר, צילום מסך
תמונה שקשה לעכל. בונוצ'י במילאן/צילום מסך, טוויטר

ובינתיים, בונוצ'י עצמו פרסם מודעת פרידה מיובנטוס שבה הוא נפרד מהשחקנים והאוהדים, אך איש אחד לא הוזכר במודעה שלו - מסימיליאנו אלגרי המאמן שהסתכך עמו במהלך העונה.

"שבע עונות חלפו, שבע שנים של ניצחונות וחלומות שהתגשמו. שבע שנים של הישגים. זכינו בשש אליפויות, כולם הושגו אחרי מאבק קשה. כמובן שיש צער על זה שלא זכינו בליגת האלופות, אבל זו גאווה להיות חלק ממשפחה גדולה ומוצלחת כזו", כתב בונוצ'י.

"תמיד נתתי את כולי עד הסוף. השארתי מאחוריי סיפור מדהים. אי אפשר לפסול את מה שחווינו ביחד במועדון הזה, עם החברים שלי לקבוצה והאוהדים. תודה לך על הכול, יובנטוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully