וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.7: סיטי החתימה את דוגלאס לואיז, אלכס סנדרו יישאר ביובה?

קשר ברזיל הצעירה עבר לסיטיזנס תמורת 10 מיליון ליש"ט, באיטליה מדווחים שלמרות ההצעה של צ'לסי המגן יישאר ביובנטוס. ריאל הציבה סעיף שחרור אסטרונומי לסבאיוס, ליברפול מכינה הצעת ענק

אימג'בנק GettyImages

העברות

* צ'לסי ביצעה החתמת ענק נוספת בדמות טיימואה בקאיוקו, שנרכש ממונאקו ב-45 מיליון יורו. קשר נבחרת צרפת חתם על חוזה לחמש שנים והפך לרכש השלישי של אלופת אנגליה, אחרי אנטוניו רודיגר (35 מיליון) והשוער ווילי קבאז'רו (העברה חופשית). לידיעה המלאה

* מנצ'סטר סיטי הודיעה רשמית על החתמתו לחמש שנים של דוגלאס לואיז בן ה-19, קשר הנבחרת הצעירה של ברזיל. ואשקו דה גאמה תקבל עבורו כ-10 מיליון ליש"ט, ובעונה הקרובה הוא ככל הנראה יושאל מסיטי לקבוצה אחרת.

* בסטיאן אוציפקה, המגן השמאלי בן ה-28 של איינטרכט פרנקפורט, חתם לשלוש שנים בשאלקה תמורת כ-4.5 מיליון יורו.

* הקשר הסלובקי סטניסלב לובוטקה (22) חתם לחמש שנים בסלטה ויגו, שרכשה את כרטיסו מנורשלנד הדנית תמורת כ-5 מיליון יורו.

* ברטוש קפוסטקה, הקשר הצעיר של נבחרת פולין ולסטר סיטי, עבר בהשאלה לפרייבורג הגרמנית.

* גלאטסראיי התירה את חוזהו של ווסלי סניידר.

* ספרטה פראג קבוצתו החדשה של טל בן חיים רכשה מגלאטסראיי את המגן סמיח קאיה תמורת 2 מיליון יורו.

* איסטנבול בשאקשהיר, סגנית אלופת טורקיה, צירפה בהעברה חופשית את הקשר גוקאן אילנר בשיקטאש ואת החלוץ מבלוט ארדינץ' מהאנובר. את הקבוצה עוזב הכוכב בן ה-20 ג'נגיז אונדר, שכבר הגיע לרומא כדי לעבור בדיקות רפואיות.

* גורקה אלוסטונדו, הבלם/קשר בן ה-30 של אתלטיק בילבאו, הפך לשחקן האירופי הראשון בתולדות אתלטיקו נסיונל הקולומביאנית.

* ברנטפורד מליגת המשנה האנגלית ביצעה החתמה מפתיעה, כשרכשה מסנט אטיין ב-2 מיליון יורו בלבד את החלוץ בן ה-20 ניל מופה, שכבש 16 שערים בעונה הקודמת כמושאל בברסט. מופה חתם לארבע שנים.

* סטיבן וויטאקר, המגן הימני בן ה-33 של נבחרת סקוטלנד, חזר הביתה להיברניאן אחרי 10 שנים (חמש בריינג'רס, חמש בנוריץ') ויהיה חלק מההגנה של אופיר מרציאנו.

* איגנסיו קאנוטו, הבלם הארגנטינאי ששיחק במכבי חיפה ב-2010/11, עבר בהשאלה מאתלטיקו טוקומן ללאנוס.

* רנה מולנסטיין, מאמן מכבי חיפה בעונה שעברה, מצא ג'וב חדש בהודו ויאמן את סגנית האלופה קראלה בלאסטרס.

* לאנדרו קאבררה, הבלם הארגנטינאי בן ה-26 שסיים חוזה בסראגוסה והיה מועמד למכבי תל אביב, חתם בקרוטונה מהסרייה A על חוזה לשלוש שנים.

שמועות

* "אס" מדווח היום שריאל מדריד הציבה בחוזה של דני סבאיוס סעיף שחרור של 500 מיליון יורו (!), וזאת לאור ההתעניינות בו מברצלונה ויובנטוס בטרם חתם באלופת אירופה. ריאל קנתה את הקשר ב-17 מיליון יורו מריאל בטיס, על אף שסעיף השחרור שלו היה 15 מיליון, במסגרת המרדף אחרי השחקן.

* אחרי שלל שמועות וקבוצות שהתעניינו, באיטליה מדווחים כי אלכס סנדרו עשוי לחתום בסופו של דבר דווקא על חוזה חדש ביובנטוס, ולהרוויח למעלה מ-4 מיליון יורו לעונה. הגברת הזקנה דחתה הצעה של 70 מיליון יורו מצ'לסי תמורת המגן הברזילאי, והבהירה שהיא לא מתכוונת לתת לו ללכת בקלות.

* ארסן ונגר שלח הודעות לאלכסיס סאנצ'ס, בניסיון לשכנעו להישאר בארסנל.

* נמניה מאטיץ' עשוי לעזוב את צ'לסי לטובת יובנטוס. הסרבי לא ייצא עם הבלוז למסע ההכנה במזרח. גם ארסנל מעוניינת בו, ועשויה להציע תמורתו את אלכס אוקסלייד צ'מברליין.

* ג'ו הארט צפוי להשלים בימים הקרובים את מעברו ממנצ'סטר סיטי לווסטהאם, תמורת 10 מיליון ליש"ט.

* ליברפול עשויה להציע 65 מיליון ליש"ט על כוכב ר.ב לייפציג נאבי קייטה, לאחר שהצעה של 57 מיליון ליש"ט כבר נדחתה. גם אינטר ומנצ'סטר סיטי בעקבותיו.

* באיטליה טוענים כי פיורנטינה תקבל את הצעתה של יובנטוס על פדריקו ברנרדסקי. האלופה מוכנה לשלם 40 מיליון יורו ולשלוח לפירנצה גם את הקשר סטפנו סטורארו.

* אינטר דורשת ממנצ'סטר יונייטד את אנתוני מרסיאל +20 מיליון יורו עבור איבן פרישיץ'.

* ב"סקיי" איטליה מדווחים שמילאן הציעה לטורינו 40 מיליון יורו ואת גבריאל פאלטה עבור הסקורר המחונן שלה אנדראה
בלוטי.

* ושוב מילאן: בפורטוגל מדווחים שהרוסונרי הציעו לבאיירן מינכן לשאול את רנאטו סאנצ'ס לשנתיים תמורת 7 מיליון יורו, עם אופציה לרכוש אותו ב-2019 תמורת 40 מיליון יורו.

* ליברפול קיבלה את הצעתה של לאציו בסך 5 מיליון יורו עבור קשרה הברזילאי לוקאס לייבה.

* אחרי שמכרה את מוחמד סלאח לליברפול, רומא מעוניינת להתחזק בריאד מחרז כוכבה האלג'יראי של לסטר והיא מציעה עבורו 35 מיליון יורו.

* ניקולה קאליניץ', שכבש 15 שערים עבור פיורנטינה אשתקד, נמצא על הכוונת של מילאן. הוויולה עדיין לא החליטו האם למכור אותו או להשאירו.

שחקן טורינו אנדראה בלוטי חוגג. GettyImages
יצטרף לקבוצת החלומות שנבנית במילאן? אנדראה בלוטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully