וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיימואה בקאיוקו חתם בצ'לסי: "שמח מאוד, זה טבעי עבורי"

קשר מונאקו חתם לחמש שנים, אלופת צרפת תקבל 45 מיליון יורו עבורו: "אהבתי מאוד את המועדון הזה בילדותי, כבר מחכה לעבוד עם המאמן הפנטסטי". מייקל אמנלו: "יוסיף איכות לסגל שלנו"

צ'לסי השלימה הערב (שבת) את אחת העסקאות הגדולות של הקיץ, כשהחתימה את קשר מונאקו ונבחרת צרפת טיימואה בקאיוקו לחמש שנים. סכום ההעברה הרשמי לא פורסם, אולם על פי דיווחים, הבלוז שילמו לאלופת צרפת 45 מיליון יורו עבור הרכש השלישי שלהם בקיץ הנוכחי, אחרי ווילי קבאז'רו שהגיע ממנצ'סטר סיטי בהעברה חופשית, ואנטוניו רודיגר שנרכש מרומא ב-35 מיליון יורו.

"אני שמח מאוד להצטרף לקבוצה הנהדרת הזו", אמר בקאיוקו. "כילד הייתי צופה בצ'לסי. לחתום כאן זה טבעי עבורי, כי אהבתי מאוד את המועדון הזה בילדותי. אני כבר מחכה לעבוד עם המאמן הפנטסטי לשחק לצד כל כך הרבה שחקנים טובים".

המנהל הטכני מייקל אמנלו הוסיף: "על אף גילו הצעיר יש לו הרבה ניסיון והוא התחרה בשלבים המאחורים של ליגת האלופות. אנחנו מאמינים שהוא יוסיף איכות לסגל שלנו ומאושרים שהוא מצטרף לצ'לסי".

בקאיוקו בן ה-22 החל את קריירת הבוגרים בראן ובקיץ 2014 עבור למונאקו. בקבוצה מהנסיכות פרץ לתודעה האירופית, והיה אחד השחקנים החשובים ביותר של לאונרדו ז'ארדים בעונה המופלאה שעברה על מונאקו אשתקד - עונה שגם סידרה לו זימון בכורה לנבחרת צרפת. כעת הוא ישתף פעולה עם חברו לקישור הצרפתי, אנגולו קאנטה.

עוד בנושא:

בונוצ'י נפרד מיובנטוס והתעלם מאלגרי: "חוויתי שבע שנים מדהימות"
מצמרר: אוהדי אייאקס הביעו מפגן תמיכה במשפחתו של עבדלחק נורי
הכנה: ארסנל השיגה ניצחון שני במסע באוסטרליה, אוליבייה ז'ירו כבש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully