וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמרר: אוהדי אייאקס הביעו מפגן תמיכה במשפחתו של עבדלחק נורי

צפו: אלפים מאוהדי הקבוצה התאספו סביב ביתו של הקשר שהתמוטט במשחק אימון וסובל מנזק מוחי. אביו ואימו של נורי בכו לנוכח המחווה וגם השחקנים לא הצליחו לעצור את הדמעות

צפו במחווה המצמררת של אוהדי אייאקס

באייאקס עדיין מנסים להתאושש מהטרגדיה שנפלה עליהם אחרי שעבדלחק נורי שחקן הקבוצה התמוטט במהלך משחק אימון מול ורדר ברמן. נורי הובהל לבית החולים ובמועדון קיוו לבשורות טובות, אך המועדון הודיע שהשחקן בן ה-20 בלבד סובל מנזק מוחי חמור ובלי הפיך.

אוהדי אייאקס לא נותרו אדישים למקרה הזה ואתמול (שישי) אלפים מהם הגיעו לרחוב שבו גרה משפחתו של נורי והביעו את תמיכתם במשפחה. האוהדים תלו כרזה ענקית והקיפו את מכוניתו של משפחתו שעשתה את הדרך לביתם. הוריו של נורי התקשו לעמוד במחווה הזו ופרצו מבכי של התרגשות. אגב, למחווה הזו היו שותפים גם שחקני אייאקס שחלקם הזילו דמעה.

כזכור, המשחק בשבת הופסק בדקה ה-72 במצב של 1:2 לגרמנים, וזאת בעקבות התמוטטותו של נורי, קשרה בן ה-20 של אייאקס. נורי קרס לפתע בצד שמאל של המגרש, והצוות הרפואי החל לבצע בו פעולות החייאה שנמשכו כ-10 דקות. אמבולנס הוזעק למגרש, אך בסופו של דבר פונה השחקן במסוק. ההולנדים עדכנו לאחר מכן כי מדובר בהפרעה בקצב הלב, וכעת מסרו הודעה נוספת ומצערת לגבי מצבו.

עבדלחק נורי אייאקס.
אחיו של נורי לא עומד בהתרגשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully