וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן הייווד: "הפחד של בלאט מלברון גרם לכל השחקנים לזלזל בו"

הסנטר הוותיק, ששיחק בקליבלנד בעונה שעברה, עם עדות ממקור ראשון למה שהתרחש בחדר ההלבשה: "הוא נמנע מלהעיר ללברון וזה עצבן את כולם. השחקנים אמרו שכל זה גדול עליו"

רויטרס

בווידאו: דייויד גריפין תוקף את ההאשמות על הקשר בין לברון לפיטורי בלאט

בארצות הברית ממשיכים לסקר באינטנסיביות את פיטוריו של דיוויד בלאט מקליבלנד ומינויו הקבוע של עוזרו, טיירון לו, וככל שהשעות עוברות נשמעות יותר ויותר עדויות למה שקרה בתוככי חדר ההלבשה של קליבלנד בזמן כהונתו של המאמן הישראלי. את אחת העדויות סיפק הבוקר (שבת) ברנדן הייווד, שהיה חלק מהסגל של הקאבס בעונה שעברה אך מיעט לשחק. הסנטר הוותיק הספיק לעבור בטרייד לפורטלנד לפני פתיחת העונה, אך הבלייזרס חתכו אותו אחרי שלושה ימים.

"ממה ששמעתי, השחקנים לגמרי איבדו אמון בבלאט", אמר בראיון מסקרן לעיתונאי ג'סטין טרמין, בו דיבר באריכות גם על היחסים הרעועים בין בלאט ללברון. "בלאט חשש מאוד לאתגר את לברון. היה נראה שכל הסיטואציה הזו גדולה עליו בתור מאמן רוקי והיחסים שהוא צריך לנהל מול שחקן גדול מהחיים. הוא היה נמנע בכוח מלהתנהל מולו. בתדריכי וידאו, נניח, הוא בכלל לא היה מעיר לו. אני זוכר פעם אחת שג'יימס ג'ונס ניגש לבלאט ואמר לו 'היי, אתה לא יכול לדלג על טעויות של לברון ולהעיר לכל האחרים. כולנו תהינו למה הוא מעיר לדלבדובה, טריסטן תומפסון וכל השאר, וברגע שרואים את לברון לא יורד להגנה יש שקט מוחלט בחדר. בתור שחקן אתה מתחיל לאבד את הכבוד כלפי המאמן שלך. כולם קצת זלזלו בו בגלל זה. היו שחקנים שהתעצבנו וסיננו בשקט 'נו באמת, אתה מפחד ממנו?'.

ברנדן הייווד שחקן קליבלנד. Steve Dykes, GettyImages
חשש מלברון? הייווד/GettyImages, Steve Dykes
seperator

לטענתו של הייווד, כמעט כל שחקני קליבלנד ללא יוצא מהכלל התקשו להאמין שבלאט יכול לתרום להם במשחקים גדולים וחשובים, וציין את משחק הפלייאוף מול שיקגו בעונה שעברה, בו לברון שינה את התרגיל שבלאט שרטט למהלך האחרון, כנקודת מפנה. "אני זוכר שאחד השחקנים, לא אנקוב בשמו, אמר בעונה שעברה 'אני אוהב את דיוויד, אבל במשחק צמודים הוא לא יכול לעזור לנו. זה לא ניסיון לפגוע בבלאט, אבל לא יכול להיות שבמשחק כזה חשוב, ברגע כזה חשוב, זה מה שאתה באמת חושב לעשות. הטעות ההיא הייתה בלתי נסלחת. בתור שחקן אתה מתחיל להבחין בדברים האלה. ברור שהוא לא יכול לתת לנו דברים שגרג פופוביץ' או סטיב קר נותנים לסן אנטוניו וגולדן סטייט, לדוגמא. לבלאט לא הייתה הבנת משחק ברמה הזו, והטעויות שעשה היו יכולות לעלות לנו ביוקר. אם המטרה שלך היא לזכות באליפות ויש לך מאמן שלא יכול לקרב אותך לזה, חייבים לעשות משהו. אין מה לעשות".

הייווד התייחס גם לטיירון לו ואמר ש"לטיי כבר היה הרבה מאוד כוח בתוך הארגון, הרבה אנשים ראו בו מאמן ראשי עוד לפני שהיה כזה. ברור שדברים כאלה משנים לך את התפיסה לגבי המאמן הנוכחי. אני באמת ובתמים חושב שהקאבס קבוצה טובה יותר עכשיו. אין לי שום רצון לפגוע בדיוויד, הוא בחור נחמד ואני מקווה שיקבל עבודה אחרת, אבל בתור אחד שהיה שם בעונה שעברה, אני חושב שטיירון לו יעשה עבודה טובה יותר".

הצטרפו לעמוד ה-NBA של וואלה! ספורט בפייסבוק

צפו בדיייויד גריפין מסביר את הסיבות לפיטוריו של בלאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully