וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלאט נחוש להמשיך לאמן ב-NBA, נראה שאין לו כוונה לחזור לאירופה"

בבוקר שאחרי פיטוריו של בלאט, בארצות הברית תוהים מה יהיה יעדו הבא ומעלים ספקולציות על כך שיצטרף לצוות האימון של סטיב קר. מאמנים ב-NBA מתייצבים לימינו, קרלייל: "בושה שדבר כזה יכול לקרות". בארקלי: "לטעמי בלאט עשה עבודה טובה"

AP

בווידאו: דייויד גריפין מסביר את פיטוריו של בלאט

לאן מועדות פניו של דיוויד בלאט? בבוקר שאחרי הפיטורים המפתיעים של מאמן קליבלנד, בארצות הברית ממשיכים לתהות מה יהיה יעדו הבא של המאמן, ואם בכלל יישאר ב-NBA. פרשן USA TODAY ג'ף זילגיט צייץ אמש (שישי) כי "אולי זו בחירה שלו ואולי לא, אבל אני בכלל לא בטוח שבלאט יחזור לאמן אי פעם ב-NBA". למרות זאת, כתב ESPN מארק שטיין העלה טענות אחרות לגמרי. "זה עדיין מוקדם, אבל מקורות מתעקשים ואומרים לי שבלאט נחוש לאמן שוב בליגה. כנראה שכל מועדון צמרת באירופה וכל נבחרת בינלאומית תרצה אותו, אבל התחושות המוקדמות הן שבלאט רוצה להישאר בארצות הברית ולתת ל-NBA ניסיון נוסף", כתב.

ברשת כבר נפוצה שמועה פרועה למדי, לפיה בלאט עוד עשוי למצוא את עצמו כעוזרו של סטיב קר בגולדן סטייט, המשרה המקורית אליה התמיין כשעבר ל-NBA. על פי דיווחים, המאמן הזמני של הווריירס לוק וולטון עשוי לקבל בקרוב הצעות לשמש מאמן ראשי באחת מקבוצות הליגה. אם תרחיש הקיצון הזה אכן יתממש, בלאט עשוי להתמנות לעוזר מאמן בכיר בצוותו של קר, הנחשב לחברו הקרוב וחזר רק אתמול לתפקוד מלא אחרי היעדרות ממושכת בשל בעיות רפואיות.

עם או בלי קשר, מאמנים ב-NBA התייצבו לימינו של בלאט אחרי היוודע דבר הפיטורים. הנחרץ מכולם היה מאמן דאלאס, ריק קרלייל, המשמש גם כיו"ר ארגון המאמנים בליגה. "אני נבוך בשביל כל הליגה, בושה שדבר כזה יכול לקרות", אמר. "זה פשוט ביזארי. לפחות יש לזה צד אחד טוב: בן אדם טוב סוף סוף השתחרר מכל הדבר הזה".

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
מה יהיה היעד הבא? בלאט/AP
seperator

"הופתעתי, בלאט מאמן טוב", אמר מאמן בוסטון בראד סטיבנס. "כנראה שלהיות מאמן זה לא המקצוע הכי בטוח שאפשר לבחור. אני חושב שבלאט עשה עבודה גדולה וניצח הרבה משחקים. הוא התמודד עם כל סיטואציה. הקבוצה שלו הייתה צריכה לשנות את הכל כדי להגיע לגמר, והיא עשתה את זה. אפילו גנבתי ממנו תרגיל במשחק קודם העונה. אני בטוח שהוא לא יישאר מחוסר עבודה הרבה זמן".

גם מאמן שיקגו פרד הויברג תמך בבלאט וסיפר כי בעונה שעברה, בעודו מאמן מכללת אייווה סטייט, הגיע להשתלמות קצרה אצלו בקליבלנד. "הוא איש כל כך טוב. בעונה שעברה הוא קיבל אותי בברכה למחנה האימונים. ישבתי איתו במשרד, דיברנו. הוא באמת בן אדם טוב ומאמן מצוין. זה יום קשה, אלה חדשות קשות מאוד", אמר.

מאמן אורלנדו, סקוט סקיילס, תמה גם הוא מהפיטורים. "כשאני הייתי בתחילת דרכי היית צריך לפחות להפסיד משחק או שניים לפני שפיטרו אותך. כנראה שהזמנים השתנו", ציין.

"לטעמי הוא עשה עבודה טובה", אמר שחקן העבר, צ'רלס בארקלי. "אך הוא היה מועד לכישלון כבר מהרגע הראשון בקליבלנד. כנראה שפשוט חיכו שם לעשות שינוי".

הצטרפו לעמוד ה-NBA של וואלה! ספורט בפייסבוק

צפו במסיבת העיתונאים של דייויד גריפין בה הוא מסביר את הסיבות לפיטורי בלאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully