וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נרל מנג'ר קליבלנד מסביר: "הלכנו שני צעדים אחורה העונה"

דייויד גריפין על פיטורי בלאט: "מעולם לא ראיתי חדר הלבשה כל כך לא מחובר אחרי ניצחונות. יש חוסר התאמה בין יכולת השחקנים ויכולת הצוות המקצועי. אנחנו במאזן 11:30 בגלל לוח משחקים קל"

AP

בווידאו: דייויד גריפין מסביר את פיטוריו של בלאט

"יש לנו חוסר התאמה בין היכולת של השחקנים לבין היכולת של הצוות המקצועי להוציא מהם את המקסימום. אני מנסה להבין אם אנחנו בדרך לאליפות, האם כולנו בתוך זה למען המטרה"

על אף שהיא מחזיקה במאזן הטוב ביותר במזרח והגיעה אשתקד לגמר ה-NBA, הודיעה אמש (שישי) קליבלנד על פיטוריו של דיוויד בלאט. הלילה ערך הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין מסיבת עיתונאים והסביר מה הוביל להחלטה המסעירה.

"אני רוצה להודות לדיוויד בלאט על התרומה שלו, הוא חי כאן בשנה וחצי האחרונות ללא המשפחה שלו וזה היה קשה", אמר גריפין. "כל החלטה שנעשית, מתקבלת כתשובה לשאלות שעולות. כל החלטה שאנחנו מקבלים נעשית כשהמטרה הגדולה של הקבוצה היא לקחת אליפות. אנחנו עושים את השינוי הזה כי יש לנו חוסר התאמה בין היכולת של השחקנים לבין היכולת של הצוות המקצועי להוציא מהם את המקסימום. אני מנסה להבין אם אנחנו בדרך לאליפות, האם כולנו בתוך זה למען המטרה. האם אנחנו מנסים להשיג משהו כיחידה. לקבוצות על בליגה הזאת יש את זה, אנחנו צריכים לבנות את הזהות שלנו. במהלך העונה עדיין לא גיבשנו את הזהות הזו. הלכנו שני צעדים אחורה. הזהות אליה אנחנו שואפים לא מגיעה בן לילה.

"ההחלטה הזו תימדד על פי השאלה האם אנחנו במצב טוב יותר לזכות באליפות. כולכם ראיתם שיש לנו חדר הלבשה שיכול להתגבר על בעיות. עברנו פציעות קשות בשנה שעברה. אנחנו קבוצה שנאבקה עם הרבה דברים. מעולם לא ראיתי חדר הלבשה כל כך לא מחובר אחרי ניצחונות, זו לא נוסחה מנצחת. אני לא משאיר את כמות המשכורות הגבוהה ביותר בהיסטוריה לידי הגורל והמזל. טיירון לו יאמן את הקבוצה מהיום והלאה".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין. GettyImages
"במהלך העונה עדיין לא גיבשנו את הזהות הזו. הלכנו שני צעדים אחורה". גריפין עם בלאט, בקיץ שעבר/GettyImages
seperator
"אני נמצא הרבה בחדר ההלבשה ואני רואה שיש חוסר חיבור בין השחקנים ותחושות שליליות. אני יודע שזה מטורף כשאנחנו במקום הראשון במזרח, אבל אנחנו בנקודת הזמן הנכונה לשינוי"

"אנחנו צריכים להנחיל הרגלים לקבוצה, וזה חסר לנו כרגע", הוסיף גריפין. "אני רוצה לראות מחויבות מלאה בכל יום. אם נצליח להשיג את זה, נוכל להתחיל לחלום על משהו. כולכם הרגשתם את כל זה במהלך התקופה. אני נמצא הרבה בחדר ההלבשה ואני רואה שיש חוסר חיבור בין השחקנים ותחושות שליליות. אני יודע שזה מטורף כשאנחנו במקום הראשון במזרח, אבל אנחנו בנקודת הזמן הנכונה לשינוי. יש לנו מנהיגות מצוינת בחדר ההלבשה. אני מאמין שנרוויח הרבה מהשינוי הזה בעמדת המאמן.

"אנחנו במאזן 11:30, אבל זה הרבה בזכות לוח המשחקים הנוח שהיה לנו. יש לנו שחקנים שאהבו את בלאט, אני חושב שהם היו מופתעים מהפיטורים במצב של 11:30, אבל השחקנים יודעים מה התפקיד שלהם ויודעים את העבודה. שוחחתי עם הבעלים דן גילברט וקיבלתי ממנו את האישור. הוא היה מופתע לאור המאזן שלנו, אבל הוא הבין שאנחנו צריכים לעבור תהליך. הוא הבין וקיבל את ההחלטה התפקיד שלי הוא להוביל את הארגון הזה. לא הייתי צריך אישור של אף אחד.

"יש לי בעיה עם הנרטיב על לברון, הוא המנהיג של הקבוצה, אבל הוא לא מנהל את הארגון הזה. הוא עושה הכול כדי שהקבוצה תיקח אליפות. ההתנהלות כלפיו לא הוגנת כלפיו ולא הוגנת כלפינו וכלפי כולם במועדון. לא הייתי צריך לשאול את השחקנים שאלות, ראיתי אותם מתקשרים אחד עם השני והבנתי מזה. אני יודע שמשהו שנראה טוב הוא לא באמת כזה, ואז אני חותך את הדברים.

"בלאט דחף את המועדון להביא את טיירון לו. מה שכולכם ראיתם היה אנשים שקפצו על בלאט כדי לעזור לו בעבודה, אבל אלה דברים שבלאט עצמו ביקש. ראיתי את טיירון לו עובד ואני מכיר אותו היטב. אני חושב שהוא מה שאנחנו צריכים. אני חושב שלו מתאים יותר מבלאט בזכות הרקע שלו, ההזדמנות שהוא קיבל לצמוח פה, הגישה השונה שהוא מביא מזו של בלאט. אני לא חושב שמה שהיה לנו לפני כן היה רע, אבל לא היה מספיק טוב. זה לא כתב האשמה כלפי בלאט, אני פשוט חושב שלו מאמן יותר טוב בשביל הקבוצה שלנו".

כשנשאל למה התכוון כשאמר שהשחקנים לא מתמודדים היטב עם ההצלחה, אמר גריפין: "אני לא חושב שיש דוגמה אחת ברורה. יש 50 קבוצות מאז 2000/2001 השיגו מאזן טוב יותר ממה שיש לנו, שמונה מהן זכו באליפות. אחת מהקבוצות שלא זכו באליפות הייתה פיניקס, בה הייתי. האווירה שם בחדר ההלבשה הייתה נהדרת".

דייויד בלאט דייויד גריפין קליבלנד. AP
"אני נמצא הרבה בחדר ההלבשה ואני רואה שיש חוסר חיבור בין השחקנים ותחושות שליליות. אני יודע שזה מטורף כשאנחנו במקום הראשון במזרח, אבל אנחנו בנקודת הזמן הנכונה לשינוי". גריפין לצד בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully