וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תעלה היום (18:30, שידור ישיר בערוץ 1) לעוד משחק ברשימה ארוכה שיוגדר כ"משחק החשוב ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי". אחרי 2 ניצחונות על קפריסין, ו-5 תוצאות תיקו מול שוויץ, צרפת ואירלנד, יצטרכו הבחורים של אברהם גרנט לנצח בבאזל את שוויץ, כדי לתקוע עמוק את היתד בדרך להעפלה היסטורית למונדיאל. אברהם גרנט פירסם היום בצהריים את ההרכב למשחק, כשאין בו הפתעות מיוחדות. ניר דוידוביץ' יפתח בשער במקום דודו אוואט והחדשות הטובות הן, שטל בן חיים שסובל מפציעה בבטן יפתח בסופו של דבר. הרכב נבחרת ישראל: דוידוביץ', קלמי סבן, אלון חרזי, טל בן חיים, אריק בנאדו, אדורם קייסי, עידן טל, ואליד באדיר, אבי נמני יוסי בניון ויניב קטן. המחליפים: דודו אוואט, שמעון גרשון, אבי יחיאל, עבאס סואן, מיכאל זנדברג, עומר גולן, משה ביטון. אז לא חשוב עם הכדורגל שלנו בעליה או ירידה, אם יש לנו מספיק נציגים ביבשת ולמי המאמן יפרגן. ישראל חייבת להשיג ניצחון, העם רוצה לחזור לחגוג בכיכרות. וואלה! ספורט מעניקה לכם סיקור מיוחד. בהצלחה!

נבחרת ישראל תעלה היום (18:30, שידור ישיר בערוץ 1) לעוד משחק ברשימה ארוכה שיוגדר כ"משחק החשוב ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי". אחרי 2 ניצחונות על קפריסין, ו-5 תוצאות תיקו מול שוויץ, צרפת ואירלנד, יצטרכו הבחורים של אברהם גרנט לנצח בבאזל את שוויץ, כדי לתקוע עמוק את היתד בדרך להעפלה היסטורית למונדיאל. אברהם גרנט פירסם היום בצהריים את ההרכב למשחק, כשאין בו הפתעות מיוחדות. ניר דוידוביץ' יפתח בשער במקום דודו אוואט והחדשות הטובות הן, שטל בן חיים שסובל מפציעה בבטן יפתח בסופו של דבר.

הרכב נבחרת ישראל: דוידוביץ', קלמי סבן, אלון חרזי, טל בן חיים, אריק בנאדו, אדורם קייסי, עידן טל, ואליד באדיר, אבי נמני יוסי בניון ויניב קטן.

המחליפים: דודו אוואט, שמעון גרשון, אבי יחיאל, עבאס סואן, מיכאל זנדברג, עומר גולן, משה ביטון.


אז לא חשוב עם הכדורגל שלנו בעליה או ירידה, אם יש לנו מספיק נציגים ביבשת ולמי המאמן יפרגן. ישראל חייבת להשיג ניצחון, העם רוצה לחזור לחגוג בכיכרות. וואלה! ספורט מעניקה לכם סיקור מיוחד. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully