וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים בודקת את אופציית איינבינדר, בית"ר ירדה מכהן?

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 20:36

חלון ההעברות ייסגר ברביעי ב-19:00: הקשר עשוי לחתום בבירה, מגן מכבי תל אביב עשוי להישאר. דגו מחפש שחקן התקפה, ומה עם מכבי חיפה? עדכונים שוטפים

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

קבוצות ליגת העל נתקלו בקושי רב להחתים זרים על רקע המלחמה, אבל מחר (רביעי) בשעה 19:00 חלון ההזדמנויות שלהן ייסגר עד ינואר. מועד ההעברות של קיץ 2024 מגיע לישורת האחרונה ובמספר קבוצות - כולל מועדונים בכירים בכדורגל הישראלי - נותרו מספר שאלות פתוחות. היום ומחר עד סגירת החלון, נלווה את השעות המכריעות עם עדכונים שוטפים.

רנאטו גויקוביץ', בלם מכבי פתח תקוה. מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
השלים את המעבר לפתח תקוה. גויקוביץ'/אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

20:16: באיטליה מדווחים - חלוץ סלרניטנה דייגו ולנסיה מועמד למכבי חיפה. לידיעה המלאה

18:51: לפי דיווחים באנגליה, מכבי תל אביב מנסה לצרף את המגן הימני הספרדי של שפילד וונסדיי פול ולנטין. לידיעה המלאה

17:00: מאמן מכבי תל אביב ז'רקו לאזטיץ' טען במסיבת העיתונאים: "אני מאמין שסיימנו עם החתמות הקיץ. יש לנו סגל נהדר עם מספיק שחקנים, אני לא חושב על זרים או ישראלים". לידיעה המלאה

14:58: מכבי חיפה פנתה לבני ריינה ובמועדון אופטימיים באשר לאפשרות שקייס גאנם יירכש. בריינה דורשים עבורו כ-600 אלף יורו ולא מעוניינים לקבל בתמורה את אריק שוראנוב או עומר דהן, הירוקים מעריכים שניתן יהיה לסכם על עסקה בגובה מיליון שקלים וחצי (שלמה וייס ורענן ברנבוסקי).

14:33: עכשיו זה רשמי: הבלם הבוסני רנאטו גויקוביץ' חתם במכבי פתח תקוה לעונה עם אופציה לעונה נוספת (רענן ברנובסקי).

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אבישי כהן שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יישאר במכבי תל אביב? אבישי כהן/אריאל שלום

13:50: עוד שחקן שנמצא על הכוונת של מכבי חיפה זהו מילוטין אוסמאיץ' בן ה-25, חלוץ פרסטון ונבחרת מונטנגרו. לחצו לידיעה המלאה (שלמה וייס)

13:10: אחרי משא ומתן ארוך ומייגע, עסקת מתיאס נהואל למכבי חיפה ככל הנראה תגיע לסיום המיוחל מבחינת הירוקים. חיפה נמצאת על סף סיכום עם ורוצלאב הפולנית בנוגע להעברתו של הקשר הספרדי-ארגטינאי, תמורת מה שמסתמן כסכום היקר ביותר ששולם במועדון על שחקן כלשהו.

על פי ההסכם המסתמן, הירוקים ישלמו כ-1.9 מיליון יורו עבור נהואל וכן יצטרכו לשלם בסוף העונה כחצי מיליון דולר נוספים, בהתאם להצלחות ובונוסים אישיים וקבוצתיים. כדי שהפעימה השנייה תשולם, מכבי חיפה תצטרך לזכות באליפות והשחקן יצטרך להגיע לרף מסוים של שערים ובישולים (שלמה וייס). לידיעה המלאה

12:42: ניב טובול ועודד צ'קול קיבלו אישור מהפועל חיפה לחפש קבוצה. הפועל כפר סבא מעוניינת בשניים. ינון אליהו קיבל גם הוא אישור לעזוב, אך בשלב זה עושה רושם שישנם סיכויים לא מבוטלים שיישאר בקבוצה (שלמה וייס).

12:33: בעקבות צירופו של אביעזר ז'נו, פחתו הסיכויים שבית"ר ירושלים תצרף לשורותיה את אבישי כהן. מכאן שבבירה ככל הנראה סיימו את מסע הרכש לחלון הנוכחי והמגן עשוי להישאר במכבי תל אביב (אופיר סער).

11:39: מכבי חיפה יורה לכל הכיוונים ובנורבגיה פורסם כי הוגשה הצעה לחלוץ אולה סטר, שהבקיע תשעה שערים העונה ברוזנבורג. סטר לא מעוניין לעבור לישראל לפי הדיווח, כשבכל מקרה גם הצעת מכבי חיפה בגובה 850 אלף יורו לרוזנבורג נדחתה.

שחקן הפועל תל אביב דן איינבינדר, אחרי ירידת הליגה. דני מרון
יחזור לבירה, רק לקבוצה אחרת? דן איינבינדר/דני מרון

11:25: בשל הקושי לצרף שני שחקנים זרים, מכבי חיפה משנה כיוון וצפויה לפנות לגיא מלמד ולקייס גאנם, שחקני הפועל חיפה ומכבי בני ריינה בהתאמה. מועמד נוסף הוא איגור זלאטנוביץ', הסרבי של מכבי נתניה. כל השלושה אינם שחקנים חופשיים וסגנית האלופה תצטרך להשקיע ברכישתם. לחצו לידיעה המלאה (שלמה וייס).

11:15: בית"ר ירושלים השלימה את מכסת הזרים עם החתמת הקשר הצרפתי אביעזר ז'נו. לחצו לידיעה המלאה (אופיר סער).

10:30: מכבי נתניה עושה מאמצים לצרף בלם וגם שמאלי בזמן שנשאר עד סגירת החלון (רענן ברנובסקי).

10:08: הפועל ירושלים בדקה בימים האחרונים את האופציה לצרף את דן איינבינדר. הקשר שעזב את הפועל תל אביב הקיץ הוא שחקן חופשי וניתן להחתימו גם לאחר סיום החלון (אופיר סער).

אבישי כהן, מכבי תל אביב. אריאל שלום
במוקד העניינים. אבישי כהן/אריאל שלום

9:40: בבית"ר ירושלים מנסים להתחזק בשחקן אחד לפחות עד תום החלון. אופציית טרזייה תומא ירדה בשלב זה מהפרק לאחר שבמועדון החליטו שלא נכון יהיה להחזירו, על אף רצון השחקן. היום ייעשה ניסיון נוסף מול אבישי כהן בתקווה שיתפשר ויחתום עד לתום העונה. שיחות מתקיימות עם קשר ושחקן התקפה זרים בתקווה להחתים אחד, אך אם זה לא יגיע לחתימה עד הערב, בית"ר תוותר וייתכן שתצרף שחקן חופשי לאחר תום החלון (אופיר סער).

9:30: עדיין אין פריצת דרך במעבר של אבישי כהן לבית"ר ירושלים. המגן קיבל הצעה מהקבוצה מהבירה, אבל גם אם יחליט להישאר כשחקן אימונים במכבי תל אביב הוא עדיין ישתכר 20 אחוז יותר, מה שהופך את הדילמה שלו לקשה יותר (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

8:30: במקביל לעסקת נהואל, מכבי חיפה מנסה להנחית חלוץ במקום פרנזי פיירו. בקבוצה מנהלים משא ומתן עם שני חלוצים זרים, אך אם אף אחד מהם לא יוחתם תוך 24 שעות, המיקוד יעבור לשוק הישראלי. מלבד גיא מלמד וקייס גאנם, גם איגור זלאטנוביץ' נמצא על הפרק (שלמה וייס). לידיעה המלאה

איגור זלאטנוביץ' מכבי נתניה. ברני ארדוב
בהמתנה למכבי חיפה? איגור זלאטנוביץ'/ברני ארדוב

8:00: מכבי חיפה מנסה להשלים את רכישת מתיאס נהואל משלונסק ורוצלאב עד שעות הערב. בקבוצה מבינים שהעסקה חייבת להיסגר בהקדם כדי שיספיק לנחות בישראל ולעבור בדיקות רפואיות לפני תום החלון (שלמה וייס). לידיעה המלאה

06:35: הפועל תל אביב תעשה ניסיון לצרף את אחמד עאבד. מסאי דגו רוצה גם את אריק שוראנוב, אך הוא ישוחרר רק אם מכבי חיפה תחתים חלוץ. במועדון עדיין לא החליטו אם לשחרר את אל ים קנצפולסקי להפועל ירושלים. במקביל ישנה מחשבה להחתימו על חוזה חדש למספר שנים (אופיר סער).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully