וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני וזהבי מדברים כל יום, תורג'מן וקניקובסקי כשירים"

17.9.2024 / 17:00

ז'ארקו לאזטיץ' דיבר לקראת משחק ההשלמה של מכבי תל אביב נגד הפועל ירושלים (ד', 17:30) והתייחס לקפטן ("יקבל את הדקות"), יחזקאל ("מקווה שיחזור חזק יותר, יש גיבוי"), אבישי כהן ("נראה אם ימשיך פה") והסגל ("סיימנו עם החתמות")

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

לאחר שהמשחק בין הקבוצות נדחה ממחזור הפתיחה של ליגת העל בעקבות המשחק של האלופה בפלייאוף הליגה האירופית, מכבי תל אביב תארח מחר (רביעי, 17:30) את הפועל ירושלים למשחק השלמה מהמחזור הראשון. הצהובים יחפשו לרשום ניצחון שלישי ברציפות שיוכל לעלות אותם לפסגה, בעוד הירושלמים עדיין ללא ניצחון מפתיחת העונה, כולל תבוסה 4:0 להפועל חיפה.

המאמן ז'ארקו לאזטיץ' אמר לקראת המשחק: "זה מתחיל להסתבך כשאנחנו מתחילים לשחק באירופה גם, אבל זה היה בשבילנו שהמשחק נדחה וזה בסדר. במשחק האחרון לא הברקנו, אבל הצלחנו לנצח וזה חשוב. אני מקווה שגם מחר יהיה טוב. אני נרגש לקראת רצף המשחקים הקרוב. יש לנו הרבה טיסות, אבל לשחק גם באירופה זה מצוין ובשביל זה יש לנו סגל רחב. יש לי הרבה כבוד להפועל ירושלים, נצטרך להעלות את הרמה.

על הפצועים ומצב הסגל: "אני מאחל החלמה מהירה לשגיב יחזקאל ומחכה שהוא יחזור חזק יותר. הוא לא המגן הימני היחיד שלנו - יש גם את למקין, נחמיאס, אסנטה. השאר יהיו בסדר, גם דור תורג'מן וגבי קניקובסקי. נראה היום מה איתם, אבל אני אופטימי. אבישי כהן? אני מדבר רק על השחקנים שבסגל, נראה אם הוא ימשיך פה, חלון ההעברות עדיין פתוח".

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ'. אריאל שלום
מתכוננים להפועל ירושלים. ז'ארקו לאזטיץ'/אריאל שלום

על הסטטוס של ערן זהבי בקבוצה: "אני מדבר איתו בכל יום, כל הקבוצה זה משפחה ואנחנו מדברים כל הזמן. לדבר על ערן זהבי? אני מעדיף לדבר גם על דור תורג'מן. דיברתי עם ערן, אנחנו כל הזמן מדברים המקום שלו. אני מקווה שהוא יקבל את הדקות שלו, יבקיע הרבה שערים וימשיך להיות שחקן חשוב בסגל. הוא חשוב כדמות משעותית בסגל לסייע לשחקנים הצעירים, לעזור לכולנו וגם על הדשא".

על חיזוקים אפשריים והדרך שלו בקבוצה: "אני מאמין שסיימנו עם החתמות הקיץ. יש לנו סגל נהדר עם מספיק שחקנים, אני לא חושב על זרים או ישראלים. אני מאוד אוהב להיות כאן, יש כאן אווירה נהדרת. למרות שלא שיחקנו ברמה הכי טובה עד עכשיו, הצלחנו לנצח ויש לנו הרבה מוטיבציה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יוריס ואן אובריים, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
שמח לתחרות על העמדה. יוריס ואן אובריים/אריאל שלום

יוריס ואן אובריים אמר: "יש לנו כמה שחקנים חדשים, חלקם צעירים עם המון איכות. התחלנו את העונה נהדר. יש לנו סגל רחב והרבה משחקים, אני חושב שכולם יהיו חשובים מאוד העונה. אני רואה את עצמי בצורה זהה לעונה שעברה. אני יכול לתרום הרבה לקבוצה כפי שאחרים יכולים. המשחק מחר? אנחנו רגילים לשחק באמצע השבוע כמו באירופה, בהולנד זה דבר רגיל. אולי פה יהיה קצת חם יותר, זה בסדר. יונתן כהן? אני מאחל לו הצלחה רבה, אני שמח בשבילו ובטוח שהוא יצליח באוסטרליה".

על פתיחת העונה: "כשאתה משחק במכבי תל אביב אתה צריך לנצח את כל המשחקים, עד עכשיו עשינו את זה. הקבוצה העונה חזקה מזו של העונה שעברה. סיסוקו? זה טוב שיש תחרות על העמדה, זה הופך אותנו לטובים יותר ומחזק את הקבוצה".

על המשחק נגד הפועל ירושלים: "תמיד קשה לשחק מולם, גם בעונה שעברה הקשו עלינו. המשחק יהיה שונה מהמשחק נגד באר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully