וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תפנה בשעות הקרובות לקייס גאנם וגיא מלמד

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 11:37

הירוקים מבינים שהזמן מתקצר ובמקביל למגעים עם חלוצים זרים יחלו בניסיון לצרף אחד מהשניים. אם המו"מ לא יצלח, יפנו לזלאטנוביץ'

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

במקביל לעסקת מתיאס נהואל, במכבי חיפה ממשיכים לנסות לצרף חלוץ זר. לא מעט חלוצים שבקבוצה ניסו לצרף ירדו מהפרק ביממה האחרונה, אך מול שני מועמדים עדיין מתקיימות שיחות. אם בחיפה לא יצליחו להשלים החתמת חלוץ זר עד רביעי בבוקר, הם יפנו לשוק הישראלי כדי לצרף חלוץ מהליגה המקומית, ומכיוון שהזמן הולך ומתקצר האופציה הזאת הולכת ונעשית ממשית.

במחלקת הסקאוטינג ובצוות המקצועי סימנו שלושה מועמדים עיקריים מהליגה המקומית. בראש הרשימה ניצב חלוץ הפועל חיפה גיא מלמד, אך בנוסף אליו סומן גם חלוצה הזר של מכבי נתניה, איגור זלאטנוביץ'. גם שמו של קייס גאנם הוזכר. מלמד וגאנם צפויים לקבל פניות בשעות הקרובות, ואם המו"מ להעברתם לא יצלח, הירוקים יפנו למכבי נתניה בנוגע לזלאטנוביץ'. אם תהיה פנייה לבני ריינה לגבי גאנם, סעיד בסול יבקש פיצוי כספי לא קטן.

בחיפה מעדיפים כאמור חלוץ זר, אך מבינים שאם זה לא יצלח הם חייבים עוד חלוץ משום שכעת רק דין דוד ממלא את העמדה

איגור זלאטנוביץ' מכבי נתניה. ברני ארדוב
תכנית מגירה. זלאטנוביץ'/ברני ארדוב

הירוקים לא מאשרים בשלב זה לאריק שוראנוב לצאת להשאלה בהפועל תל אביב משתי סיבות. האחת - אם לא יימצא זר בכלל, הירוקים ישאירו את שוראנוב בסגל לגיבוי. השנייה - אפשרות שאם יתקיימו שיחות עם שלושת המועמדים מליגת העל, שוראנוב עשוי לשמש קלף מיקוח כדי להוציא את אחת העסקאות לפועל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully