וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מנסה להשלים את רכישת מתיאס נהואל עד הערב

17.9.2024 / 8:00

הירוקים מבינים שהסאגה הארוכה מול ורוצלאב צריכה להסתיים בהקדם כדי שהמעבר יושלם עד סיום חלון ההעברות מחר בערב. למרות הטענות של הפולנים, בקבוצה משוכנעים שתשלום סעיף השחרור יחייב אותם למכור אותו, אך במקביל ממשיכים במשא ומתן

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

במכבי חיפה ממשיכים לעבוד נגד השעון על מנת להחתים את מתיאס נהואל. השחקן הארגנטינאי-ספרדי של ורוצלאב מפעיל מכבש לחצים על קבוצתו ולפי המסרים שהגיעו לירוקים, אף הודיע לראשי המועדון הפולני שהוא דורש להשלים את העסקה.

למרות כל הטענות של הקבוצה כי סעיף השחרור כבר לא תקף בשל תום חלון ההעברות בפולין, בחיפה הבהירו שבחנו את העניין ומבחינתם הדבר אינו נכון. למרות דברים אלו הירוקים ממשיכים בשיחות עם הפולנים שכן בשלב זה ההצעה נמוכה יותר מסעיף השחרור - אך גורמים במועדון אמרו שהם משוכנעים שאם לא יצלחו השיחות לעסקה נפרדת, בחיפה ישלמו את סעיף השחרור מה שיעמיד במבחן את הטענות של ראשי ורוצלאב.

מתיאס נהואל, שלונסק ורוצלאב. מתוך האתר הרשמי של שלונסק ורוצלאב, אתר רשמי
הוולקאם מתקרב. נהואל/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של שלונסק ורוצלאב

בחיפה מבינים שהעסקה חייבת להיסגר היום כדי שהשחקן ינחת עד מחר בבוקר, יעבור בדיקות רפואיות ויהיה ניתן להכריז על הצטרפותו. "כרגע הצוות המקצועי שם את כל הז'יטונים על נהואל", אמר גורם המעורה בפרטים, "היום יתברר האם העסקה יוצאת לפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully