וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד הרגע האחרון: מה מונע מאבישי כהן לעבור לבית"ר?

17.9.2024 / 9:30

מכבי ת"א מסרבת להשתתף, בית"ר ירושלים מציעה פחות ואבישי כהן שובר את הראש. גם הפציעה של שגיב יחזקאל לא פתחה לו את הדלת חזרה בינתיים. איך תיגמר הסאגה עד סגירת החלון מחר בערב?

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

קצת יותר מיממה לסיום מועד חלון ההעברות ועדיין לא נרשמה פריצת דרך במעבר של אבישי כהן לבית"ר ירושלים. על אף הפציעה של שגיב יחזקאל והניתוח שעבר שלשום בפניו, מכבי תל אביב לא שינתה את התכנית מול כהן והיא מעדיפה כתחליפים עד שיחזקאל ישוב את עידן נחמיאס, טייריס אסנטה ואפילו עידו שחר.

כהן, שנדחק לאימונים בנפרד מהקבוצה ביחד עם דן ביטון, המשיך בכך גם השבוע והוא צריך להחליט האם הוא נשאר בסטטוס הזה לפחות עד חודש ינואר, או שהוא מקבל את ההצעה של בית"ר ירושלים.

מול עיניו של המגן הימני עומד בעיקר הפן הכלכלי. גם אם יהיה שחקן אימונים בנפרד בקרית שלום, הוא עדיין ישתכר 20 אחוז יותר ממה שמוצע לו בבית"ר ירושלים. עד כה הירושלמים לא השוו את תנאיו לאלה שיש לו במכבי תל אביב, מה שמייצר אצל כהן את הלבטים הקשים.

ומכבי תל אביב? גם היא עדיין לא ממצמצת ועמדתה היא שכהן יקבל את שכרו עד היום בו הוא יעזוב. אפילו לא יום אחד מעבר לכך. בסביבת כהן יש כאלה שמייעצים לו לחזור לבית"ר גם במחיר של ירידה מסויימת בשכרו, מאחר שעדיין מדובר בסיפוק ובהנאה של להיות חלק מקבוצה בזמן שבמכבי תל אביב, כבר הראו לו את השער החוצה מקרית שלום.

אבישי כהן, מכבי תל אביב. אריאל שלום
דילמה קשה. אבישי כהן/אריאל שלום

הפלונטר של כהן ייפתר עד מחר כשהחלון ייסגר, אבל מי שחשב שהוא יעזוב בקלות חזרה לבירה רק כי מכבי תל אביב לא רוצה אותו, קיבל בינתיים עמדה קשוחה גם מצידו.

כדי שהמעבר יתרחש, צריכים כל הצדדים להתפשר. כדי שכולם ירוויחו, צריך שכל אחד יפסיד קצת וזה הדבר הכי סביר שיקרה עד מחר בערב. אחרת בית"ר ירושלים תישאר בלי השחקן, כהן יישאר בלי קבוצה ומכבי תל אביב תישאר עם חוזה כבד שהיא משלמת לשחקן שהיא לא נהנית ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully