וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב עשויה לצרף מגן ימני ספרדי

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 19:07

מחליף ליחזקאל? באנגליה טוענים שהצהובים סימנו את פול ולנטין בן ה-27, שהרשים במדי שפילד וונסדיי בצ'מפיונשיפ אשתקד: "מוכנים לשלם עליו דמי העברה, הצעה טרם התקבלה". לאזטיץ' טען מוקדם יותר היום: "מאמין שסיימנו עם החתמות"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ' אמנם טען היום (שלישי) במסיבת העיתונאים כי "אני מאמין שסיימנו עם החתמות הקיץ, יש לנו סגל נהדר עם מספיק שחקנים, אני לא חושב על זרים או ישראלים" - אולם באנגליה מדווחים הערב על מועמד חדש לצהובים - המגן הימני פול ולנטין.

ולנטין (27), שמשחק החל מקיץ 2023 בשפילד וונסדיי מליגת המשנה באנגליה, סיפק עונת בכורה טובה אשתקד והעונה רשם שבע הופעות בכל המסגרות, בהן כבש שער אחד. "מכבי תל אביב מוכנה לשלם עבורו דמי העברה", נכתב. "העניין שלהם ברור, אבל עדיין לא ברור איזו הצעה תתקבל והאם שפילד תסכים לשחרר אותו, שכן אין לה אפשרות להחליף אותו משום שחלון ההעברות באנגליה נסגר".

הצהובים אכן שידרו שהסגל שלהם הושלם, אולם פציעתו של שגיב יחזקאל, שייעדר כחודשיים, עשויה לטרוף את הקלפים ולהביא את האלופה הישראלית להשלים מהלך נוסף רגע לפני סגירת החלון מחר (רביעי, 19:00).

מגן שפילד וונסדיי פול ולנטין. Marc Atkins, GettyImages
הצעה טרם התקבלה. ולנטין/GettyImages, Marc Atkins

ולנטין שיחק בספרד בין היתר בחימנסטיק, ולנסיה ב', פואנלברדה וספורטינג חיחון, אותה עזב לטובת הצ'מפיונשיפ בקיץ 2023. בעונה שעברה היה שחקן הרכב חשוב בשפילד וונסדיי, עם 40 הופעות בכל המסגרות (0 שערים ובישולים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully