וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה קרובה לסיכום עם ורוצלאב על העברת נהואל

17.9.2024 / 13:05

העסקה יוצאת לדרך, תמורת סכום שיא: הירוקים ישלמו לפולנים כ-1.9 מיליון יורו ודמי ההעברה עשויים לגדול בהתאם להישגים קבוצתיים ואישיים. במועדון כבר החלו לחפש לקשר טיסה לישראל במטרה שיעבור בדיקות רפואיות מחר בבוקר, לקראת חתימה

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

אחרי משא ומתן ארוך ומייגע, עסקת מתיאס נהואל למכבי חיפה ככל הנראה תגיע לסיום המיוחל מבחינת הירוקים. חיפה נמצאת על סף סיכום עם ורוצלאב הפולנית בנוגע להעברתו של הקשר הספרדי-ארגטינאי, תמורת מה שמסתמן כסכום היקר ביותר ששולם במועדון על שחקן כלשהו.

על פי ההסכם המסתמן, הירוקים ישלמו כ-1.9 מיליון יורו עבור נהואל וכן יצטרכו לשלם בסוף העונה כחצי מיליון דולר נוספים, בהתאם להצלחות ובונוסים אישיים וקבוצתיים. כדי שהפעימה השנייה תשולם, מכבי חיפה תצטרך לזכות באליפות והשחקן יצטרך להגיע לרף מסוים של שערים ובישולים.

מתיאס נהואל במדי ריאל אוביידו. Quality Sport Images, GettyImages
זה קורה. נהואל/GettyImages, Quality Sport Images

נהואל נולד בארגנטינה והגיע לספרד בגיל 14, שם הצטרף למחלקת הנוער של ויאריאל. הוא רשם 41 הופעות בלה ליגה, 24 בצוללת הצהובה ו-17 בבטיס. הוא שיחק בספרד גם בריאל אוביידו, טנריפה, ברצלונה ב' ודפורטיבו לה קורוניה. הוא עבר בשתי תחנות מחוץ לספרד: ב-2018 העביר חצי עונה באולימפיאקוס היוונית ובקיץ 2022 סיים את חוזהו בטנריפה ועבר לשלונסק ורוצלב.

בעונה שעברה הספרדי הבקיע 9 שערים ב-28 משחקים בליגה הפולנית. נהואל נמצא בכושר מלא וכבר שותף ב-10 משחקים העונה, 6 בליגה ו-4 באירופה. במוקדמות הקונפרנס ליג כבש שני שערים ובישל שניים נוספים.

נהואל ייצג את ספרד בנבחרת הנוער ובנבחרת הצעירה. בנוער שיחק תחת לואיס דה לה פואנטה שהיום מאמן בהצלחה גדולה את הבוגרת; הוא רשם 11 הופעות וכבש 3 שערים. ב-2015 היה שותף לזכייה של ספרד באליפות אירופה U19 וכבש שער בגמר, בו נבחרתו ניצחה את רוסיה 0:2. באותה נבחרת שיתף פעולה עם שחקנים כרודרי, מרקו אסנסיו, מיקל מרינו, דני סבאיוס ובורחה מיוראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully