וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ למגרש ו"הרוויח 300 אלף יורו": סיפור המחדל בגמר

עודכן לאחרונה: 1.6.2024 / 23:13

גמר האלופות עוכב בגלל שלושה פורצים למגרש, שלכאורה קידמו איש רשת שהבטיח סכום עתק, שחקן דורטמונד סייע למאבטחים. וגם: קבלת הפנים המרגשת לקלופ, רשימת הסלבריטאים, החוזה החדש של מודריץ', הנעליים המיוחדות של קרוס והעיתונאי שצעד לוומבלי במשך 9 ימים. מסביב לגמר

אוהדי דורטמונד מתכוננים לגמר ליגת האלופות/יוטיוב

רגע לפני שתשומת הלב עוברת אל הנבחרות, עם קיץ עמוס שכולל את היורו, קופה אמריקה והטורניר האולימפי, עונת הכדורגל האירופית מגיעה הערב (שבת, 22:00) לשיאה עם גמר ליגת האלופות באצטדיון וומבלי. האם זו תהיה מלכת המפעל ריאל מדריד שתניף את הגביע עם האוזניים הגדולות בפעם ה-15 בתולדותיה או שמא בורוסיה דורטמונד, שהפתיעה בהגעתה לגמר למרות היותה מדורגת חמישית בלבד בבונדסליגה, תעשה את זה לראשונה מאז הזכייה ההיסטורית ב-1997?

מרסל זאביצר שחקן בורוסיה דורטמונד מסייע בעצירת פורץ למגרש, גמר ליגת האלופות 2024. ADRIAN DENNIS/AFP, GettyImages
מרסל זאביצר שחקן בורוסיה דורטמונד מסייע בעצירת פורץ למגרש, גמר ליגת האלופות 2024/GettyImages, ADRIAN DENNIS/AFP

22:10: רגע דרמטי התרחש כבר בפתיחת המשחק, עם מחדל אבטחה שאיפשר לשלושה אנשים שונים לפרוץ אל הדשא בוומבלי מיד עם פתיחת הגמר. המשחק עוכב לדקות ארוכות, כשמצלמות הטלוויזיה כמובן לא מתעדות את הפורצים כדי לא להעניק להם את הפרסום לו ייחלו. מי שסייע למאבטחים היה מרסל זאביצר, שחקן בורוסיה דורטמונד, שנראה אוחז באחד משלושת הפורצים.

מחדל האבטחה מגיע אחרי שעל פי הדיווחים, המארחים השקיעו 5 מיליון ליש"ט ב"טבעת ברזל" שאמורה הייתה למנוע פריצה שכזו בוומבלי, עם אלפי מאבטחים שגויסו למשימה, ולא הצליחו למנוע את התקרית המביכה.

לאחר מכן נטען כי איש רשת רוסי הבטיח 300 אלף יורו למי שיפרוץ למגרש עם חולצה שעליה השם שלו, ואכן, שניים מהפורצים נראו עם חולצה שעליה כתוב שמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

שווה לילה במעצר בשביל סכום כזה?

5 מיליון ליש"ט הושקעו רק ב"מעגל ברזל"

הראפר ג'יי זי עם ויניסיוס שחקן ריאל מדריד, גמר ליגת האלופות 2024. רויטרס
ג'יי זי עם ויניסיוס בזמן החימום/רויטרס

21:45: בנוסף להופעה של לני קרביץ, באצטדין נראו שורה של סלבריטאים, ביניהם ג'יי-זי, ואנשי כדורגל כמו ארסן ונגר וזינדין זידאן, גארת' בייל וקרל היינץ רידלה, רפאל וראן וז'וזה מוריניו.

לני קרביץ שר, גמר ליגת האלופות 2024. INA FASSBENDER/AFP, GettyImages
לני קרביץ שר, גמר ליגת האלופות 2024/GettyImages, INA FASSBENDER/AFP
יורגן קלופ ביציע, גמר ליגת האלופות 2024. רויטרס
אוהד דורטמונד בגמר. יורגן קלופ ביציע/רויטרס

קלופ מתקבל באהבה

שחקני ריאל מדריד לפני גמר ליגת האלופות 2024, ג'וד בלינגהאם. רויטרס
ג'וד בלינגהאם והחברים עם חליפות על הדשא בוומבלי/רויטרס
גארת' בייל בגמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לדורטמונד. רויטרס
האקס. בייל באצטדיון/רויטרס
זינדין זידאן, קרל היינץ רידלה מציגים את הגביע, גמר ליגת האלופות 2024. רויטרס
זינדין זידאן, קרל היינץ רידלה מציגים את הגביע, גמר ליגת האלופות 2024/רויטרס

20:52: גם ההרכב הרשמי של בורוסיה דורטמונד פורסם: גרגור קובל, יוליאן ריירסון, מאטס הומלס, ניקו שלוטרבק, איאן מאטסן, אמרה ג'אן, מרסל זאביצר, יוליאן בראנדט, ג'יידון סאנצ'ו, קארים אדיימי, ניקלאס פולקרוג.

19:22: ריאל מדריד פרסמה כהרגלה את ההרכב למשחק יותר משעתיים וחצי לפני שריקת הפתיחה: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אנטוניו רודיגר, נאצ'ו, פרלאן מנדי, אדוארדו קמאבינגה, טוני קרוס, פדריקו ואלוורדה, ג'וד בלינגהאם, רודריגו, ויניסיוס.

18:30: העיתונאי הספרדי אלפרדו דורו, שהחל לצעוד ממדריד לפני תשעה ימים, הגיע לוומבלי אחרי הליכה של 1,758 ק"מ.

18:15: אוהדי דורטמונד שרים לכבוד ג'וד בלינגהאם במטרו

16:00: לפי דיווח ב"בילד", דורטמונד קיימה אימון סודי ולא מתוכנן, תשע שעות לפני הגמר, במיקום לא שגרתי, פחות מ-500 מטרים מארמון בקינגהאם, כשאפילו האוטובוס איתו הגיעה הקבוצה לאימון היה בצבע אפור וללא המיתוג של המועדון.

גביע האלופות, גמר ליגת האלופות 2024. רויטרס
מי יניף אותו בסיום הגמר?/רויטרס

15:45: פלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד, הגיע למלון הקבוצה כדי לאחל לשחקנים הצלחה לפני הגמר.

15:40: אנדריי לונין, שלא טס עם הקבוצה לאנגליה בגלל מחלה, הגיע למלון של ריאל מדריד והצטרף לחבריו. השוער האוקראיני יצפה במשחק מהספסל, לאחר שהוחלט כי טיבו קורטואה יפתח.

15:10: לפי ג'אנלוקה די מארציו, לוקה מודריץ' חתם על חוזה חדש עוד לפני הגמר וההכרזה על כך תהיה בשבוע הבא. הקרואטי הוותיק נמצא בריאל מדריד מאז 2012 וחשב גם הוא לפרוש, אבל נראה שימשיך כמעט עד גיל 40 (יחגוג בספטמבר 2025).

14:10: טוני קרוס, שהכריז כי יפרוש מכדורגל אחרי היורו הביתי עם נבחרת גרמניה, יערוך הערב את הופעתו האחרונה במדי ריאל מדריד. אל המשחק האחרון יעלה הקשר הגרמני עם נעליים לבנות ועליהם פסי זהב וגם השמות של אשתו, שלושת ילדיו ואפילו שני הכלבים המשפחתיים. כמו כן, על הנעל מוטבע תאריך משחק גמר ליגת האלופות בלונדון.

אוהדי בורוסיה דורטמונד בפאן זון שנבנה בהייד פארק

12:00: הבוקר דווח כי 270 אוהדי ריאל מדריד נאלצו להישאר בבית לאחר שהטיסה שלהם ללונדון בוטלה. הם שילמו 1,095 יורו וטוענים לעוקץ. המועדון ניסה להעביר אותם לטיסות אחרות, אבל רק ל-16 מהם התאפשר ולכן הודיעו בריאל כי יפצו את האוהדים בכרטיס VIP לאחד מתאי הצפייה בסנטיאגו ברנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully