וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע הקסום של קרוס ותאוריית הפחד: ריאל מוכנה לגמר

הפרידה מהגרמני, הדחיפה מאנצ'לוטי "לעשות היסטוריה", פנטזיית כדור הזהב והאפקט המאיים: הבלאנקוס נחושים לזכות בליגת האלופות בפעם ה-15

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

התרגשות גדולה בריאל מדריד לקראת גמר ליגת האלופות מול בורוסיה דורטמונד הערב (שבת, 22:00). קרלו אנצ'לוטי שעשוי להניף את הגביע עם האוזניים הגדולות בפעם השלישית כמאמן הבלאנקוס, אמר לשחקניו באסיפה באצטדיון וומבלי באימון המסכם: "חלקכם יכולים לזכות בליגת האלופות לראשונה, אחרים בפעם האחרונה. כולכם יכולים לעשות היסטוריה".

מלבד הסיכוי לזכות בתואר היוקרתי ביותר באירופה בפעם ה-15 בתולדות המועדון, שהשיג את הגביע הנכסף לפחות פי שניים יותר פעמים מכל אחד אחר ביבשת, בריאל מדריד עסוקים גם בפרידה מטוני קרוס שהודיע לאחרונה על פרישה לאחר היורו, משמע שהערב תהיה זו הופעתו האחרונה במדים הלבנים. בתום האימון אתמול נרשם רגע קסום, כשקרוס נשאר לתרגל בעיטות לשער לצד חברו הוותיק לחוליית הקישור, לוקה מודריץ', בזמן שאנצ'לוטי צפה בהם מקרוב.

בספרד, אגב, מדברים על כך שזכייה בתואר הערב עשויה להפוך את קרוס למועמד לפרס כדור הזהב, כשהדבר תלוי גם בתוצאה שתשיג נבחרת גרמניה ביורו שתארח החל מעוד שבועיים. בתקשורת הספרדית טוענים שנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס מפנטז על כך ששלושה שחקנים שלו יהיו המועמדים הסופיים לזכייה בכדור הזהב: קרוס, ויניסיוס וג'וד בלינגהאם.

עוד בוואלה!

אימפריות נופלות לאט: 8 סיבות להיות בעד דורטמונד בגמר

לכתבה המלאה
גרגור קובל שוער בורוסיה דורטמונד. GettyImages
"תאוריית הפחד" תחול עליו? גרגור קובל/GettyImages

מעבר לכישרון העצום של שחקניה, מסורת ההצלחות וההיסטוריה המפוארת של ריאל מדריד עשויות לייצר עבורה יתרון נוסף בגמר, שאותו הגדירו ב"אס" כ"תאוריית הפחד". אלופת ספרד היא הקבוצה שכבשה הכי הרבה שערים בליגת האלופות הודות לטעויות של שוערים יריבים - 25 ליתר דיוק. רק בגומלין של חצי הגמר האחרון, מנואל נוייר הגדול שמט כדור בדקה ה-88 וסייע לחוסלו להשוות ולמנוע את ההדחה שהייתה בדרך.

"כשקבוצות פוגשות את ריאל מדריד, הן לא יכולות להתכחש לתוספת הלחץ שקיימת. האחריות והמתח שבהן צריך לגשת למשחק, מתגברות. לדעתי זה המועדון היחיד בעולם שיש מעליו הילה כזאת, דנ"א של אלופים", ניתח מאמן השוערים הספרדי של ווסט ברומיץ', מרקוס אבאד.

שוער העבר אסטבן סוארס הוסיף: "כל הקבוצה, לא רק השוער שמשחק נגד ריאל מדריד, מתחילות לחשוב 'האם זה יקרה שוב? האם הם יחזרו מפיגור גם הפעם?' הקבוצות סובלות יותר, נסוגות לאחור - ובסוף זה קורה. ראיתי שחקנים כמו ניימאר, מסי ואמבפה הופכים לקטנים יותר, לא רק דונארומה", הוא נזכר בקאמבק של הבלאנקוס ב-2022 מול פריז סן ז'רמן, בדרך להנפת הגביע. הערב, גרגור קובל יקווה לא להיכנס לרשימת הסייענים של ריאל מדריד במאני טיים של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully