וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרזיץ' נחוש מתמיד: "לא הגענו לגמר רק כדי לשחק, אלא כדי לנצח"

מאמנה של בורוסיה דורטמונד מוכן לגמר ליגת האלופות (ש', 22:00): "לא ספרו אותנו גם נגד אתלטיקו ופריז סן ז'רמן". בראנדט: "רויס הוא סיבה שבחרתי לשחק פה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

11 שנים מאז ההפסד באיצטדיון וומבלי לבאיירן מינכן בגמר ליגת האלופות, בורוסיה דורטמונד תעלה מחר (שבת, 22:00) לדשא בלונדון ותקווה להניף את גביע ליגת האלופות בפעם השנייה בתולדותיה. הזכייה האחרונה, והראשונה, של הצהובים-שחורים הייתה אי שם בעונת 1996/97, כשהקבוצה הגרמנית ניצחה 1:3 את יובנטוס.

הפעם, המשוכה קשה הרבה יותר בדמותה של ריאל מדריד - שיאנית הזכיות במפעל. עבור לא מעט שחקנים זה יהיה משחק מרגש במיוחד, עם הופעה היסטורית בגמר, כשבעיקר למרקו רויס, אגדת המועדון, זה משחק אמוציונלי כשהוא עשוי לערוך את ההופעה האחרונה שלו בקבוצה.

גם למאמן הקבוצה, אדין טרזיץ', זה יהיה משחק מיוחד, אחרי שבגמר הקודם הוא היה אוהד ביציעי דורטמונד, והפעם יעמוד על הקווים בתקווה להצעיד את הקבוצה האהובה עליו לתואר אירופי נוסף: "גמר הוא לא רק כדי לשחק, אלא כדי לנצח אותו. אנחנו הקבוצה שהשיגה הכי הרבה שערים נקיים העונה, וזה היה מפתח חשוב בהגעה לגמר. אנחנו קבוצה שונה לחלוטין מזו שהייתה בספטמבר, יש הרבה ציפייה ותשוקה. אנחנו משוכנעים שאנחנו יכולים לתת הופעה טובה בגמר".

אדין טרזיץ' מאמן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
דרוך ונרגש. טרזיץ'/GettyImages

עוד הוסיף המאמן: "יש לי כבוד עצום לריאל מדריד וקרלו אנצ'לוטי. הוא מודל לחיקוי עבורי. אנחנו מודעים לכך שזאת הקבוצה המצליחה ביותר במפעל, אבל אנחנו מוכנים לשחק ברמה הגבוהה ביותר. הם אולי באים כפייבוריטים, אבל לא ספרו אותנו גם נגד אתלטיקו מדריד או פריז סן ז'רמן. נצטרך להיות אמיצים כדי לזכות".

הבלם, ניקו שלוטרבק, התייחס לעבודה שמצפה לו ולמאטס הומלס בהגנה: "הומלס מכיר את המעמד הזה, יש לו הרבה ניסיון וזה חשוב. נצטרך להגן בצורה טובה מול השלישייה הקדמית שלהם. לג'וד בלינגהאם יש הכל כדי להפתיע אותנו, ויניסיוס ורודריגו הם שחקני כנף שאין הרבה מה להוסיף עליהם - עושים צרות לכל יריבה. אנחנו יודעים מה מצפה לנו ונצטרך להגן היטב כדי לזכות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מרקו רויס בורוסיה דורטמונד. GettyImages
משחק אחרון במדי דורטמונד. רויס/GettyImages

יוליאן בראנדט, קשר הקבוצה ונבחרת גרמניה, דיבר על משחקי הפרידה מטוני קרוס ומרקו רויס: "הייתה לי הזכות לשחק עם שניהם. קרוס הוא אייקון ובחור יוצא מן הכלל שזכה בהכל. רויס הוא אחת הסיבות שבחרתי לשחק בדורטמונד. הוא היה דמות להערצה עבורי תמיד. כיף לשחק ולהתאמן איתו".

הרכבי הקבוצות

שופט: סלבקו וינצ'יץ' (סלובניה)
אצטדיון: וומבלי (לונדון)

    גמר ליגת האלופות בשנה הבאה ישוחק על אדמת גרמניה באליאנץ ארנה, אצטדיונה הביתי של באיירן מינכן.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully