וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי אישר: "קורטואה יפתח בשער". נאצ'ו: "זה גמר חיינו"

מאמנה של ריאל מדריד סיפר במסיבת העיתונאים לקראת גמר ליגת האלופות (ש', 22:00) כי "לונין יהיה על הספסל" ופירגן: "מגיע לדורטמונד להיות כאן". מודריץ' מפנטז: "זכייה שישית תהיה מיוחדת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

ריאל מדריד תוכל מחר (שבת, 22:00) להניף את גביע אירופה לאלופות בפעם ה-15 אי פעם ולהגדיל את שיא הזכיות שלה שעומד כרגע על 14, אם תנצח את בורוסיה דורטמונד. הבלאנקוס הגיעו הכי הרבה פעמים לגמר המפעל, 17 הופעות במעמד, ולא רשמו הפסד בשמונה הגמרים האחרונים אליהם הגיעו.

לקרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל, זו תוכל להיות הזכייה החמישית במפעל כמאמן, והשלישית על הקווים של אלופת ספרד. לפני הגמר הגדול באצטדיון וומבלי, התיישב המאמן האיטלקי יחד עם הקפטן, נאצ'ו פרננדס, והקשר הוותיק לוקה מודריץ', לדבר לקראת המשחק המכריע.

"הקבוצה מרוכזת, יש לנו את הביטחון להראות את הטוב ביותר שלנו", פתח אנצ'לוטי את דבריו. "זה המשחק החשוב ביותר של העונה ואנחנו ניתן את מקסימום הכבוד שיש לנו ליריבה. מגיע לדורטמונד להיות במעמד הזה. אנחנו יודעים שדברים יכולים להשתבש, יש חשש שאנחנו יכולים להפסיד וזה נורמלי. אנחנו שמחים מאוד להיות כאן ויודעים כמה זה קשה להגיע לגמר".

טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד. GettyImages
מקבל את הקרדיט. קורטואה/GettyImages

האיטלקי התייחס לקדנציה השנייה שלו בריאל, ההגעה למעמד הגמר וסיפק חשיפה להרכב: "אני מאוד שמח להיות כאן, זאת לא הפעם הראשונה שלי במעמד הגמר ובתקווה שגם לא האחרונה. אני סומך על השחקנים שלי ויודע שהם יעשו הכל כדי לנצח. מי יפתח בשער? טיבו קורטואה. אנדריי לונין יהיה על הספסל. השמועות על רודריגו? הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו והוא יהיה כאן גם בעתיד. אנחנו צריכים להיות מרוכזים עכשיו במשחק ובטקטיקה. החלק הרגשי אינו חשוב עכשיו, נחשוב על זה מחר. אני לא מודאג, אני מלא ביטחון. כבר הראינו את הביטחון שלנו העונה".

מודריץ' התייחס להכנות לגמר ולאפשרות שיניף את הגביע עם האוזניים הגדולות בפעם השישית: "לזכות שש פעמים בליגת האלופות זה בהחלט משהו מיוחד. אנשים חושבים שאנחנו פייבוריטים, אבל זה לא נכון. הסיכויים הם 50/50. אנחנו מאוד מכבדים את דורטמונד, זאת קבוצה נהדרת. תמיד אנחנו נלחמים עד הסוף, תמיד מחפשים כיצד לחזור וזה מראה על המנטליות שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נאצ'ו פרננדס ריאל מדריד. GettyImages
פרידה עם עוד תואר? נאצ'ו/GettyImages

נאצ'ו, לו זה המשחק האחרון במדי ריאל, אמר: "אנחנו יודעים שזה לא יהיה פשוט. אנחנו מעדיפים לסגור סיפור לפני הדקה ה-85 ולא להיכנס ללחץ. מקווים שזה יהיה משחק נהדר, כי דורטמונד מאוד חזקה. אני לא יכול לחכות לשריקת הפתיחה, זה הגמר של חיינו".

הרכבי הקבוצות

שופט: סלבקו וינצ'יץ' (סלובניה)
אצטדיון: וומבלי (לונדון)

    גמר ליגת האלופות ב-2025 יתקיים באצטדיונה הביתי של באיירן מינכן.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully