וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודריגו מכבד את דורטמונד וחושף מי לדעתו "הקבוצה הטובה בעולם"

חלוצה של ריאל מדריד התראיין לקראת גמר ליגת האלופות (ש', 22:00) והתייחס לסיכויי הזכייה והדרך לוומבלי: "מאחד עד עשר, הרצון שלי לזכות הוא אלף"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

מאז שהגיע לריאל מדריד, רודריגו זכה בכל תואר אפשרי. בשבת (22:00) החלוץ הברזילאי יוכל להשלים דאבל העונה ולזכות בפעם השנייה בקריירה בליגת האלופות, כשהקבוצה שלו תתמודד נגד בורוסיה דורטמונד בגמר של המפעל האירופי הבכיר באצטדיון וומבלי שבלונדון. לעומת הגמר הקודם, אותו התחיל על הספסל ב-2022 נגד ליברפול, הפעם הברזילאי צפוי לפתוח בהרכב הבלאנקוס, והוא כבר לא יכול לחכות למשחק שיוכל להכתיר את ריאל לאלופת אירופה בפעם ה-15.

"מאחד עד עשר, הרצון שלי לזכות בליגת האלופות הוא אלף", סיפר רודריגו בריאיון בארצות הברית. "אומרים שריאל אף פעם לא מפסידה בגמר, ואני רק יכול לקוות שזה יהיה המצב שוב. אני חושב שתמיד בגמר הסיכויים הם 50/50, אבל כמובן ששמים אותנו כפייבוריטיים, כי אנחנו ריאל מדריד".

הברזילאי התייחס לדרך של קבוצתו עד לגמר, וחשף כי לדעתו "מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הטובה בעולם", כשדיבר על היריבות שפגשו: "זו הקבוצה שמשחקת את הכדורגל הטוב ביותר. היריבה הכי קשה כבר מאחורינו, אבל זה לא אומר שמעתה יהיה נוח יותר. גם עם באיירן מינכן היה קשה ואני משוכנע שגם בורוסיה דורטמונד תקשה עלינו".

שחקן מנצ'סטר סיטי קייל ווקר לפני שחקן ריאל מדריד רודריגו. רויטרס
"היריבה הכי קשה מאחורינו". רודריגו נגד ווקר/רויטרס

לרודריגו יש העונה 50 הופעות בכל המסגרות במדי ריאל מדריד, בהן כבש 17 שערים והוסיף 9 בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully