וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הפנים הצרפתי ממשיך במתקפה נגד בנזמה: "הוא מסתיר משהו"

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 9:41

אחרי שהכדורגלן הגיש תביעת דיבה נגד השר שקישר את הכדורגלן לארגון "האחים המוסלמים", דרמנין ניסה להצדיק את דבריו: "מדוע כדורגלן מצייץ באופן סלקטיבי על נושא פוליטי? אני חושב שהוא לא תמים ותפקידי לגנות את זה"

תקציר ממשחק ידידות: צרפת - סקוטלנד 1:4/ספורט1

העימות הפומבי בין קארים בנזמה לבין שר הפנים של צרפת ג'רלד דרמנין ממשיך לייצר כותרות בצרפת. בראיון ל-RMC לפני כמה ימים שר הפנים, שהאשים השבוע את השחקן בהשתייכות לארגון האיסלמי הקיצוני "האחים המוסלמים", טען כי לא יחזור בו מדבריו עד שהחלוץ הצרפתי יפרסם הודעת תמיכה במורה שנרצח באראס בשבוע שעבר בידי מחבל צ'צ'ני או שיגנה את הטרור שגבה יותר מ-1,400 קורבנות בישראל. כזכור, בנזמה קרא לעזרה לעזתים, אבל התעלם לחלוטין מהטבח של החמאס.

אמש (רביעי) דרמנין הצדיק שוב את המתקפה שלו על בנזמה כשאמר: "בנזמה מסתיר משהו. הוא מביע עמדה באופן סלקטיבי ואפשר לתהות מדוע כדורגלן מצייץ על נושא פוליטי וכשהוא עושה את זה, הוא עושה זאת באופן סלקטיבי. אני חושב שהוא מסתיר משהו ואני לא רואה את זה כציוץ נאיבי ותמים".

דרמנין, שנמצא במפגש עם אנשי ציבור צרפתים באבו דאבי, הוסיף: "אפשר לתהות מדוע שר הפנים מגיב לציוץ של כדורגלן, אבל כשזה משפיע על 20 מיליון איש, אני חושב שתפקידי הוא לגנות את זה".

קארים בנזמה. צילום מסך | אינסטגרם, קארים בנזמה, עיבוד תמונה
עדיין תחת מתקפה. בנזמה/עיבוד תמונה, צילום מסך | אינסטגרם, קארים בנזמה

קארים בנזמה - כל הכותרות

כזכור, בשבוע שעבר דרמנין תקף את בנזמה והגן על דבריו כשאמר: "מה אמרתי? מר בנזמה הוא כדורגלן נהדר, ועוקבים אחריו מיליוני אנשים. שמתי לב שהוא עדיין לא צייץ על הרצח המורה ההוא באראס. הוא גם לא צייץ על התינוקות שראשם נכרת, הנשים שנאנסו, 1,400 שנטבחו על ידי טרוריסטים איסלאמים בישראל. הטרור הוא ערמומי מאוד. הוא מושרש דרך כל אמצעי החברה - ספורט, מוזיקה, השפעה באינטרנט - כדי לקדם את האיסלאם".

"אשמח שמר בנזמה יצייץ על רצח המורה באראס. הוא מקושר, למרבה הצער, לאנשים שחלקם שמחו ברצח של סמואל פאטי, למשל (מורה נוסף שנרצח על ידי מוסלמים). איננו יכולים להיות סלקטיביים בכעסנו".

"מר בנזמה הוא צרפתי. אבל יש לי את הזכות להילחם ברעיון שכאשר אתה מצייץ על אזרחים פלסטינים, זה מפתיע ביותר לא לצייץ על 1,400 ההרוגים בישראל ולא לצייץ על רצח המורה. כי אז אתה תגלה שהסלקטיביות הזו מעלה שאלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully