וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט קורא לחקור את בנזמה, סנגורו: "דברי שר הפנים - שטות מוחלטת"

השוער בריאיון בספרד: "מי שלא מגנה את הטבח הוא יותר מבן ז**ה". החלוץ יתבע על קישורו לאחים המוסלמים: "לא מתקבל על הדעת". עורך דינו: אנחנו לא בגרמניה הנאצית

תקציר ממשחק ידידות: צרפת - סקוטלנד 1:4/ספורט1

קארים בנזמה מנסה להתגונן, אבל ההכפשות נגדו נמשכות אחרי שתמך בפלסטינים והתעלם ממתקפת הטרור של חמאס בישראל. אמש (רביעי) דודו אוואט התראיין לתקשורת הספרדית והמשיך לבקר את הצרפתי, והבוקר עורך דינו של החלוץ אישר את הכוונה לתבוע את שר הפנים שהאשים את בנזמה בקשרים עם האחים המוסלמים.

אוואט, שכזכור קרא לבנזמה "בן ז**ה גדול" בחמש שפות אחרי ששחקן אל איתיחאד טען כי ההפצצות על עזה לא מוצדקות, שוחח עם חואנמה קסטאניו מ"רדיו קופה" וממש לא הסתייג: "אני מבין שהאידאולוגיה שלנו שונה, אבל מה שהפריע לי זה שמה שקרה היה לא אנושי. ואם בן אדם אנושי, בין אם הוא בנזמה או כל אחד אחר, לא מגנה את הטבח בתוקף, מבחינתי הוא יותר מבן ז**ה".

באשר לטענות שהצרפתי ביחסים "ידועים לשמצה" עם האחים המוסלמים, שמוכרים כארגון טרור במדינות רבות, שוער העבר הישראלי הוסיף: "הוא מוסלמי, ולפי תמונות הוא מקורב לארגון במשך שנים. כשעוקבים אחריך כל כך הרבה אנשים ואתה לא מכחיש דבר כזה, אי אפשר להאמין לך. אני לא שוטר, אבל שיחקרו אותו ואם זה נכון, הוא צריך לשלם על זה".

דודו אוואט נגד קארים בנזמה. מערכת וואלה!, עיבוד תמונה
אוואט לא מסתייג מהמתקפה על בנזמה/עיבוד תמונה, מערכת וואלה!

היום התארח ב-"RMC" סנגורו של בנזמה, הוג ויז'ייה, והגיב לטיעונים של שר הפנים ג'רלד דרמנין באשר לקשרים של החלוץ עם האחים המוסלמים. דרמנין הסביר את ההאשמות בכך שבנזמה לא שר את ההמנון במשחקי נבחרת צרפת, הוא הצטלם עם אימאם שנחקר בחשד למעורבות ברצח מורה בתיכון בפריז במה שהוגדר כפיגוע טרור מוסמלי, וסימן "לייק" לפוסט של לוחם ה-MMA לשעבר חביב נורמגומדוב שהסית לשנאה.

"אשיב בקצרה: לא, קארים בנזמה לא קשור לאחים המוסלמים. זהו שקר מוחלט ואין לי הרבה מה להוסיף בעניין", אמר עורך הדין. "נגיש תלונה, כנראה בגין הוצאת דיבה. זו הפצת מידע כוזב ואסור לעשות את זה כשאתה שר הפנים. זה שונה מהשמצה, זו אמירה פוגענית. הבחירה במונח 'ידוע לשמצה' עלובה, כי אף אחד לא שמע על זה מעולם. מדהים ששר הפנים הצרפתי מסוגל לטעון דבר כזה מבלי לבדוק, זה לא מתקבל על הדעת".

ויז'ייה המשיך: "בנזמה הסביר למה הוא לא שר את ההמנון, הוא חופשי לעשות זאת. האם הוא היחיד שלא שר? לגבי הלייק בפוסט ההוא, אני יכול לומר - אולי באי הסכמה עם בנזמה - שזה לא היה במקום. אבל אין לזה קשר להאשמות שהוא קשור לאחים המוסלמים. התמונה עם האימאם? אנחנו מדברים על בן אדם שמצטלם עם אלפים, כולם רוצים תמונה איתו. קארים אמר לי 'אני לא מבקש מאנשים להראות לי תעודת זהות לפני שאני מצטלם איתם'. מה שהשר אומר זו שטות מוחלטת".

עורך הדין הגיב גם לחברת הפרלמנט שקראה לשלול את אזרחותו של הכדורגלן: "קארים בנזמה הוא צרפתי, אין לו אזרחות כפולה כפי שהיא טענה. הוא מעולם לא ביקש וגם לא רצה אזרחות אלג'יראית. לשקול שלילת אזרחות לאדם בגלל שורשיו זה דבר שעשו בגרמניה הנאצית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully