וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה נגד ישראל: "תפילותינו נתונות לתושבי עזה"

כוכב ריאל מדריד לשעבר שמשחק באל איתיחאד, צייץ על "קורבנות ההפצצות הבלתי מוצדקות שלא פוסחות על נשים או ילדים". אוואט הגיב לו: "אתה בן ז**ה גדול"

הפגנת תמיכה בישראל במלחמה מול עזה בברצלונה, 15.10.23/צילום: Adam Jaffa

קארים בנזמה הצטרף הערב (ראשון) לרשימת הכדורגלנים שבחרו צד במלחמה, וכמובן לא את הצד של ישראל. כוכב ריאל מדריד לשעבר, שבקיץ חתם בקבוצת אל איתיחאד מערב הסעודית, צייץ בצרפתית בחשבון הטוויטר שלו: "כל תפילותינו נתונות לתושבי עזה, ששוב מוצאים עצמם קורבנות של הפצצות בלתי מוצדקות שלא פוסחות על נשים או ילדים".

דודו אוואט, שוער העבר של נבחרת ישראל ששיחק מול בנזמה וריאל לפני יותר מעשור כשהגן על שערה של מאיורקה, הגיב לו בציוץ בחמש שפות: "אתה בן זונה גדול!".

בנזמה בן ה-35 הוא מוסלמי אדוק, בן למשפחה ממוצא אלג'יראי שגדל בליון ושיחק במשך שנים בנבחרת צרפת (37 שערים ב-97 הופעות). עם ריאל מדריד זכה חמש פעמים בליגת האלופות וב-2022 זכה בפרס כדור הזהב - התואר האישי היוקרתי ביותר שמחולק לכדורגלנים.

בנזמה, שכמובן לא גינה את מתקפת הטרור של חמאס, מצטרף לשמות כמו מסוט אוזיל ואחרים שיצאו נגד ישראל מאז מעשי הטבח שביצע ארגון הטרור המתועב ביישובי הדרום בשבת שעברה.

הציוץ של קארים בנזמה

התגובה של דודו אוואט

בניס סערו הרוחות לאחר שמגן הקבוצה יוסף עטאל שיתף פוסט של מטיף פלסטיני שקרא לעולם הערבי להצטרף לחמאס ולהילחם בישראל. "אלוהים, הגיע זמננו לגרום ליהודים ליום שחור. הגיע זמננו להצטרף למלחמה של תושבי עזה, ולהיאבק בציונים". אוהדים יצאו נגדו וכך גם ראש עיריית ניס וההתאחדות הצרפתית שעשויה להענישו.

בגרמניה נמצא בעין הסערה עייסא ליידוני, שחקן נבחרת תוניסיה ואוניון ברלין שפרסם גם הוא פוסטים נגד ישראל. אוהדי הקבוצה יצאו נגדו ברשתות החברתיות וכמה מהם דרשו מהנהלת המועדון לקנוס אותו ואולי אף להתיר את חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully