וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הפנים של צרפת: לקארים בנזמה יש קשרים עם ארגון טרור

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 9:56

מעבר לסתם אנטי ישראלי: חבר ממשלת צרפת יצא בהאשמה חריפה נגד החלוץ וטען כי "יש לו קשרים ידועים לשמצה, כפי שכולנו יודעים, עם האחים המוסלמים"

תקציר ממשחק ידידות: צרפת - סקוטלנד 1:4/ספורט1

במהלך קריירת המשחק שלו קארים בנזמה הסתבך בלא מעט תקריות מחוץ למגרש, וגם בימים אלה הוא עולה לכותרות, על רקע המלחמה בישראל, כאשר שר הפנים של צרפת טוען שהחלוץ מקושר לארגון טרור.

ג'רלד דרמנין ביקר את בנזמה והאשים אותו בכך שוא בקשר עם האחים המוסלמים, המוכרים כארגון טרור על ידי מדינות רבות. "אדון. לקארים בנזמה יש קשרים ידועים לשמצה, כפי שכולנו יודעים, עם האחים המוסלמים", אמר שר הפנים בריאיון עמו, שמגיע בשבוע שבו החלוץ ספג ביקורת על התגובה שלו למתקפה הרצחנית של חמאס בדרום.

קארים בנזמה. אינסטגרם, קארים בנזמה, צילום מסך
מוסלמי אדוק, נגד ישראל. בנזמה/צילום מסך, אינסטגרם, קארים בנזמה

"במשך כמה שבועות התעניינתי במיוחד בסוגיה", אמר שר הפנים, "למר בנזמה יש קשר ידוע לשמצה, כידוע לכולנו, עם האחים המוסלמים... אנחנו יוצאים פה נגד הידרה (במיתולוגיה היוונית: יצור רעיל, עם הרבה ראשי נחש) כמו האחים המוסלמים כי הם מובילים לג'יהאדיזם".

עוד בוואלה!

בעולם סיקרו: "דודו אוואט נכנס בבנזמה", בצרפת ביקרו את החלוץ

לכתבה המלאה

כזכור, בנזמה לא אמר מילה על הרצח של כ-1,400 ישראלים, ורק אחרי התגובה של ישראל גינה אותה בפוסט, שגרר לא מעט ביקורת, כולל של דודו אוואט שקילל אותו בפומבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully