וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חמדן, קנאי דתי, מקושר לארגון טרור": המהפך השלילי של בנזמה

בדיוק שנה אחרי הזכייה בכדור הזהב ש"סוף סוף קירבה אותו לקונצנזוס", החלוץ "הפך לנבל ותדמיתו נפגעה קשות". בספרד מנתחים את הטעויות שעשה בדרך, ומבינים: "ההאשמות של שר הפנים מקרבות את היחסים בינו לבין צרפת לנקודת האל חזור"

קארים בנזמה מוצג כשחקן אל איתיחאד/מתוך טוויטר

אתמול (שלישי) לפני שנה בדיוק, קארים בנזמה נראה על גג העולם. אחרי עונה מופלאה במהלכה הוביל את ריאל מדריד לזכייה באליפות ספרד ובליגת האלופות, הוא זכה לראשונה בקריירה בפרס כדור הזהב, ומעמדו המקצועי והציבורי היה בשיאו.

365 ימים עברו - ונדמה שהכל התהפך. "קשה לחשוב על הידרדרות קשה יותר מזו של קארים בנזמה", כתבו הבוקר (רביעי) באתר הספרדי "Relevo", זמן קצר אחרי שבנזמה "הגיע לשפל המדרגה" והואשם על ידי שר הפנים של צרפת ז'רלד דרמנין בחברות או לכל הפחות בקשרים עם "האחים המוסלמים", שהוכרז כארגון טרור במקומות רבים בעולם כולל בצרפת.

"חמדן, קנאי דתי, חבר בארגון טרור - המהפך השלילי של קארים בנזמה, שנה אחרי הזכייה בכדור הזהב", קראה הכותרת של המאמר, בו הסבירו ש"בבסיס היחסים בין בנזמה לצרפת מעולם לא הייתה אהבה", והזכירו את הסקנדלים הרבים בהם החלוץ היה מעורב, שהפכו אותו לדמות שנויה במחלוקת במולדתו. "בנזמה הפך לדמות להערצה במדריד, אבל בלתי אפשרי לומר שהוא זוכה ליחס דומה בצרפת. האמירות של שר הפנים מקרב את היחסים הללו לנקודת האל חזור".

קארים בנזמה. צילום מסך | אינסטגרם, קארים בנזמה, עיבוד תמונה
עבר שינוי - בעיקר לרעה. בנזמה/עיבוד תמונה, צילום מסך | אינסטגרם, קארים בנזמה

"רק לפני שנה הוא הצטלם עם זינדין זידאן שהעניק לו את פרס כדור הזהב, ברגע שסימל את כניסתו לדפי ההיסטוריה של הכדורגל, כמו הזוכים הקודמים בתואר. אבל מאז הכל הלך והידרדר", הוסיפו. "הפגיעה התדמיתית בו הייתה קשה מאוד. אם בעבר הוא היה ממוקד בתארים והישגים, נראה שהיום הוא מתרכז בצבירת הון. הוא חי חיי מותרות בג'דה, מתגורר במגדל הכי יוקרתי בעיר ומרוויח 200 מיליון יורו בשנה הרחק מתקשורת המיינסטרים ממנה סלד מאז ומתמיד. את זמנו הפנוי הוא מקדיש להתקרבות לאיסלאם. פעם אחת אפילו ביקר במכה. אחת הסיבות העיקריות לעזיבה שלו לסעודיה, הייתה האפשרות שקרצה לו להקדיש את חייו לדת. אם לפני שנה הוא נראה סוף סוף בדרך להפוך לקונצנזוס בעולם הכדורגל, השנה האחרונה הפכה אותו שוב לנבל שכולם נהנים לשנוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully