וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הפרלמנט הצרפתי: "קארים בנזמה הוא סוכן תעמולה של חמאס"

הפוליטיקאית נאדין מוראנו יצאה נגד החלוץ: "האחראי לקורבנות בעזה זהו חמאס. אין לו חמלה כלפי הקורבנות בישראל, מביש"

כל השערים במוקדמות היורו, 16/10/פלייר

המתקפה נגד קארים בנזמה נמשכת. לא רק בישראל יצאו לגנות את חלוץ אל איתיחאד בעקבות תמיכתו בקורבנות "ההפצצות הבלתי מוצדקות על נשות וילדי רצועת עזה", אלא גם במולדתו צרפת. בריאיון ל-C NEWS, חברת הפרלמנט נאדין מוראנו קראה לבנזמה "סוכן תעמולה של החמאס".

"מה שברור יותר מכל זה מה שהוא לא כתב. אין לו חמלה כלל כלפי ילדים ערופי ראש בישראל, כלפי אלה שנאנסו, נשים שהתעללו בגופותיהן, קשישים שנורו. כלפי צעירים שחגגו במסיבה והושמדו במהלכה", ביקרה מוראנו.

"קארים בנזמה בחר את המחנה שלו. בעצם העובדה שהוא כותב רק את זה, הוא סוכן תעמולה של חמאס, כי האסטרטגיה של חמאס נועדה לא רק להרוס את ישראל פיזית, אלא גם לחרב את התדמית הבינלאומית שלה", הסבירה הפוליטיקאית. "מי שאחראי לקורבנות בעזה זהו חמאס. הוא זה שמשתמש בילדים ובנשים כמגן אנושי. הם פחדנים. הוא אומר שהוא מתפלל רק למען הקורבנות בעזה. אני מתפללת עבור תושבי עזה, עבור תושבי ישראל ועבור בני ארצנו הצרפתים שמוחזקים בשבי שם. הוא רק מתפלל למען אלה שחיים בעזה! זה מביש. הוא ירק על ההמנון הצרפתי וכעת ירק עלינו בשנית, הוא חי בערב הסעודית. הוא בחר את הצד שלו בדמוקרטיה".

קארים בנזמה בטקס הצגתו כשחקן אל איתיחאד. Yasser Bakhsh, GettyImages
חוטף מכל הכיוונים. קארים בנזמה/GettyImages, Yasser Bakhsh

האג'נדה של מוראנו מתנגשת עם זו של בנזמה ללא קשר לסכסוך הישראלי-פלסטיני. אקס ריאל מדריד הוא מוסלמי אדוק, וחברת הפרלמנט הוצאה מהרשימה של ניקולא סרקוזי לבחירות לנשיאות ב-2016 בגלל שאמרה בטלוויזיה: "צרפת היא מדינה יהודית-נוצרית, מגזע לבן, שמושכת אליה זרים. אני רוצה שצרפת תישאר צרפת, לא רוצה שצרפת תהפוך למוסלמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully