וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערך אחר וארבעה שינויים: ההרכב שתרגלה רומניה לקראת ישראל

בנקו שחזר לנבחרת אחרי כשנה מיועד לעמדת המגן השמאלי, שלוש תזוזות בקישור. אליבק: "הזדמנות ייחודית להגיע ליורו"

תיקתקנו, 6.9/ספורט1

רומניה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק הביתי מול נבחרת ישראל באצטדיון הלאומי במוצאי שבת, ואתמול (רביעי) ערכה שני אימונים. המאמן אדי יורדנסקו תרגל את ההרכב וכפי הנראה יזנח את מערך שלושת הבלמים מהמשחק הקודם מול שוויץ, בו חילץ 2:2 בחוץ בדקות הסיום ויבצע ארבעה שינויים בהרכב.

הוראציו מולדובן ממשיך לקבל עדיפות בין הקורות ואל ההרכב יחזרו המגן השמאלי ניקושור בנקו (שב לסגל אחרי שנה לאחר שהתגבר על פציעה קשה) והקשר רזבאן מרין (נעדר מהחלון הקודם). דריוס אולרו ואולימפיו מורוצאן ששותפו כמחליפים בשוויץ, תורגלו גם הם בקישור, כשבחוד דניס אליבק הוותיק ומאחוריו הקפטן ניקולאה סטנצ'ו. יאניס חאג'י הוא בין הארבעה שצפויים לאבד את מקומם ב-11.

ההרכב שתורגל: הוראציו מולדובן, כריסטיאן מנאה, ראדו דראגושין, אנדריי בורקה, ניקושור בנקו, רזבאן מרין, אולימפיו מורוצאן, דריוס אולרו, ניקולאה סטנצ'ו, פלוריאן קומאן, דניס אליבק.

ניקושור באנקו שחקן נבחרת רומניה. רויטרס
התגבר על קרע ברצועות הברך. ניקושור בנקו/רויטרס

עוד בוואלה!

כוכב רומניה לשעבר: "יהיה מביש אם לא ניקח 6 נקודות מישראל וקוסובו"

לכתבה המלאה

אליבק, הילד הרע של הכדורגל הרומני, דיבר לקראת המשחקים הקרובים והתייחס להזדמנות של רומניה לשוב לטורניר גדול, שמונה שנים אחרי היורו האחרון. "ברור שהמטרה היא להשיג שש נקודות כי אנחנו משחקים בבית והקהל איתנו. אני שמח שהאוהדים מעריכים אותי ומקווה שהם יעריכו גם את ההופעות שלי בנבחרת. אנחנו צריכים להגיע מרוכזים ולנצח פעמיים. אני מלא ביטחון, זו הזדמנות ייחודית עבורנו ואנחנו חייבים לנצל אותה. זה חלום של כל שחקן להגיע לטורניר גדול עם הנבחרת".

החלוץ בן ה-32, שעבר בקיץ למואיטר הקטארית, לא מרגיש שהוא חייב לכבוש, למרות מאזן דל של שלושה שערים ב-31 משחקים בינלאומיים. "לא משנה מי כובש, הכי חשוב שננצח", אמר. "אני יכול גם לבשל, זה לא משנה לי. ניתן הכול על המגרש ואנחנו מחכים לאוהדים שיהיו איתנו כדי שנוכל לחגוג יחד בסיום".

משחקי השבוע הקרוב במוקדמות היורו

9 בספטמבר:

רומניה - ישראל
קוסובו - שוויץ
אנדורה - בלארוס

12 בספטמבר:

ישראל - בלארוס
שוויץ - אנדורה
רומניה - קוסובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully