וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה: "המטרה שלנו היא חד משמעית לעלות ליורו, מי שפה מספיק טוב"

שחקני נבחרת ישראל השתתפו בהפנינג שנערך באימון פתוח עם הקהל. שחקן סלטיק: "הציפיות גבוהות, בוודאי לליגיונר". גלזר: "מחמיא מה שחזן אמר, צריך להוכיח את עצמי. יש פה עתיד גדול"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.9/ספורט1

נבחרת ישראל קיימה הערב (שלישי) הפנינג יחד עם אוהדים רבים באימון הפתוח שנערך לקראת המשחק מול רומניה בשבת במסגרת מוקדמות יורו 2024. במהלך ההפנינג, שחקני הנבחרת שוחחו עם הקהל הצעיר, חילקו חתימות והצטלמו יחד עם המעריצים. שני שחקני הנבחרת, אשר בין היתר צפויים לפתוח בהרכב, עומרי גלזר וליאל עבדה, סיפרו על ההכנות לקראת שבת.

ליאל עבדה על המשחק הקרוב והחולייה ההתקפית של הנבחרת: "יש רוח חדשה בנבחרת. יש משימה חשובה ואנחנו מודעים אליה, נבוא בכל הכוח. אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו, לא משנה מול איזו נבחרת ואם זה בבית או בחוץ. מי שנמצא בנבחרת ישראל שחקן מספיק טוב. נבוא לשחק בצורה התקפית, מאמין שגם נכבוש שערים ונעשה את העבודה שם".

על הציפיות והיכולת של הנבחרת במטרה הגדולה של העפלה ליורו: "זאת נבחרת מאוד מוכשרת עם שחקנים מנוסים וצעירים. מסתכלים ממשחק למשחק ורק בסוף נסתכל על הדברים. המטרה שלנו היא חד משמעית לעלות ליורו. לכל שחקן יש ציפיות, בוודאי אם אתה ליגיונר. בטוח שנעשה את זה".

עוד בנבחרת ישראל

מנור סולומון נבחרת ישראל. קובי אליהו
חגיגה עם האוהדים. סולומון/קובי אליהו

עומרי גלזר לקראת המשחק מול רומניה: "תמיד מרגש לבוא לנבחרת. פעם ראשונה שלי בתור ליגיוניור שזה יותר מרגש. כיף לחזור לחדר הלבשה שמדבר עברית. מודעים לחשיבות של המשחק מול רומניה, נגיע מוכנים ליום שבת. השחקנים הצעירים שהגיעו זה כיף גדול, יש פה עתיד גדול. בטוח שהם יכולים לעזור לנו".

על הקיץ האחרון באירופה ואפודת השוער הראשון בנבחרת: "שמעתי מה חזן אמר, זה מחמיא מאוד, אבל כל שחקן צריך לבוא לנבחרת ולהראות טוב, להוכיח את עצמך באימונים. ההצלחה של הנבחרת היא מעל הכל. שמח להיות פה".

דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל. קובי אליהו
ממינכן לאימונים של נבחרת ישראל. פרץ/קובי אליהו

על כך שהסגל מורכב מ-5 שחקנים שישחקו העונה בשלב הבתים של ליגת האלופות: "יש לזה חשיבות, זאת הבמה הכי גדולה של הכדורגל. ראינו הרבה התקדמות של שחקנים ישראלים - בין אם בנבחרות הצעירות ובין אם בהתקדמות לקבוצות גדולות בחו"ל. עכשיו תורנו לבוא ולהוכיח את זה במשחק הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully