וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינדה ייבדק, למקין יהיה כשיר לרומניה: "לא נבוא לשחק על תיקו"

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 12:40

לאחר הבדיקות יתברר האם הקשר יהיה כשיר לצמד המשחקים, הבלם אמור לערוך אימון מלא. שחקן: "נוצר מצב שאנחנו ראש בראש מולם על ההעפלה"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות שלה למשחק החשוב מול רומניה ביום שבת, כאשר כאב הראש הגדול של חזן מגיע מכיוון ההגנה. סתיו למקין לא נכלל בחלק האחרון של האימון אתמול שכלל בעיטות לשער. הבלם הרגיש כאבים קלים ברגלו ולכן הוחלט שלא יהיה בחלק של הבעיטות.

יחד עם זאת, בנבחרת הבהירו שהשחקן כשיר ואף צפוי לקחת חלק באימון היום באופן רגיל. מלבד למקין שכאמור לא נכח רק בחלק הבעיטות לשער, היו שחקנים נוספים שאתמול ערכו אימון שחרור קל בלבד בבית המלון והיום צפויים גם כן לקחת חלק באימון היום, כאשר בנבחרת יגבירו את הקצב בכל יום לקראת המשחק בשבת.

מי שהגיע להתכנסות אך לא בכשירות מלאה הוא גדי קינדה. הקשר סובב את הקרסול במשחקה האחרון של קנזס סיטי, יעבור טיפולים בימים הקרובים ורק לאחר מכן ניתן יהיה לדעת אם יעמוד לרשות הצוות המקצועי לצמד משחקים.

סתיו למקין באימון נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצד ויטור. למקין באימון עם ספורי/מאור אלקסלסי

בנבחרת מבינים שמדובר במשחק החשוב ביותר בבית עד עכשיו וככל הנראה בקמפיין כולו. "אין ספק שנוצר מצב שזה ראש בראש אנחנו ורומניה", אמר שחקן בנבחרת, "ולכן המשחק שם חשוב מאוד. לשחק על תיקו? ברור שלא נבוא לשחק ככה".

על הסגל של הנבחרת: "נכון שיש חלק מהשחקנים שנמצאים בכושר פחות טוב אבל במשחק אחד, בטח בנבחרת, אתה נותן הכל וזה מה שנעשה כדי לחזור עם שלוש נקודות מאוד מאוד יקרות הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully