וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "אנחנו מרוצים מעומרי גלזר, כרגע ההיררכיה ברורה"

4.9.2023 / 17:30

מאמן נבחרת ישראל התראיין לקראת המשחק בשבת ברומניה: "קינדה התעקש להגיע מארצות הברית ורוצה לשחק. חלאילי אולי היה מוזמן, אבל לא רצינו לפגוע בנבחרת הצעירה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.9/ספורט1

חלום ההעפלה של ישראל הבוגרת לאליפות אירופה הראשונה בתולדותיה עדיין בחיים, ואם הנבחרת תנצח בשבת בבוקרשט את נבחרת רומניה במשחק החוץ ותעלה למקום השני בתום חמישה משחקים בבית במוקדמות יורו 2024, הסיכויים לכך שהחלום יהפוך למציאות בהחלט יעלו בצורה משמעותית.

הערב (שני) החלה הנבחרת של אלון חזן בהכנות לקראת המשחקים ברומניה במוצאי שבת וכעבור שלושה ימים באצטדיון בלומפילד מול בלארוס והיה זה המאמן בעצמו שהתייצב מול המיקרופונים.

על נבחרת רומניה אמר תחילה חזן: "ידענו שלא נטייל בדרך ליורו. רומניה נבחרת טובה שמול שוויץ הראתה את היכולות שלה. אנחנו מכבדים את רומניה, בטח בבית שלה, אבל יש לנו נבחרת טובה שתנסה לנצח. אם יש לי כאב ראש בכל הנוגע להרכב? כאבי ראש היו לי אחרי החתונה של הבת שלי".

אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
"כאבי ראש היו לי אחרי החתונה של הבת שלי". חזן/מאור אלקסלסי

על המחסור בחלוצים: "אני לא יודע במי המשחקנים נשתמש, אבל יש לנו חלוצים טובים. דין דוד משחק, דור תורג'מן שיחק גם במונדיאליטו וגם ביורו הצעירות ועשה דברים מדהימים ואין לנו שום חשש".

כשירותם של למקין וקינדה: "למקין ספג מכה בכאב וכבר חזר לפעילות מלאה וגם שיחק במשחק האחרון של הקבוצה שלו ועשה טובה. גבי קינדה סובל מחבלה בקרסול, היינו איתו בקשר והוא התעקש להגיע לנבחרת ישראל ואמר שהוא רוצה לעשות הכל כדי לשחק. הוא הגיע מארצות הברית וזו טיסה ארוכה, אבל הוא אמר שהוא מרגיש טוב ושהוא רוצה לעשות הכל כדי לשחק בנבחרת. הוא אומר שהמצב שלו טוב ולכן הוא זומן, נחליט לגביו מחר".

אי זימונו של ערן זהבי: "לא נמאס לי מזה כי אני לא עוסק בזה. אתם כותבים ואחרים מתבטאים, אבל אני מתעסק בנבחרת שלנו וכולם באים באהבה וברצון כדי לעזור לנבחרת ולמדינת ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סתיו למקין באימון נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
הפציעה מאחוריו. סתיו למקין באימון/מאור אלקסלסי
דור תורג'מן, רמזי ספורי, שון וייסמן באימון נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
"אין לנו שום חשש מהחלוצים". תורג'מן, וייסמן ובאמצע ספורי/מאור אלקסלסי

הצערת הסגל: "שחקנים צעירים שמראים שיש להם מקום בנבחרת ישראל, יזומנו לסגל ואם צריך גם ישחקו בהרכב. יש עוד שחקנים צעירים בנבחרות כמו חלאילי שהוא שחקן סופר מוכשר שצריך עוד להוכיח את עצמו גם במכבי חיפה. אמרתי שאם לא הייתה לנבחרת הצעירה משימה משלה, אולי הוא ואחרים היו בנבחרת הבוגרת. חשוב לנו מאוד להצליח, אבל לא תוך פגיעה בנבחרות הצעירות".

ההיררכיה בין הקורות: "דניאל פרץ עשה מעבר אדיר, אני לא חושב שבשנים האחרונות ראינו מעבר כזה ובטח לא של שוער, אבל הוא היה שוער מצוין עוד לפני שעבר לבאיירן מינכן ועומרי גלזר שוער פנטסטי שעשה עבודה אדירה בנבחרת וגם הוא עשה מעבר גדול בקיץ לכוכב האדום בלגרד. אנחנו מרוצים מעומרי וכרגע ההיררכיה ברורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully