וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב רומניה לשעבר: "יהיה מביש אם לא ניקח 6 נקודות מישראל וקוסובו"

בלם העבר דורין גויאן: "אנחנו מארחים שתי יריבות נוחות וזה צריך להוות יתרון". פרפליצה: "אנחנו חיים בעבר, מסתמכים על 20 שנה אחורה"

תיקתקנו, 6.9/ספורט1

כמו בישראל, גם ברומניה רואים במוקדמות היורו הזדמנות לחזור לטורניר גדול. הנבחרת של אדי יורדנסקו עדיין בלתי מנוצחת בבית ט' ונמצאת במקום השני עם שמונה נקודות, אחת יותר מישראל שתתארח אצלה בבוקרשט במוצאי שבת (21:45) כשביום שלישי מצפה לה משחק ביתי נוסף מול קוסובו בזמן שאלון חזן ושחקניו יארחו את בלארוס.

לקראת המשחק, בלם העבר דורין גויאן דאג להגביר את הלחץ על המאמן יורדנסקו: "במצב האידיאלי נשיג שש נקודות משני המשחקים הקרובים ואז נהיה קרובים מאוד להעפלה ליורו. יהיה מביש אם לא ננצל את הפתיחה הטובה של הקמפיין".

עוד הוסיף גויאן, ששיחק בין היתר בפאלרמו וריינג'רס ורשם 60 הופעות במדי נבחרת רומניה: "כרגע מצבנו טוב, אבל אסור לאבד ריכוז וצריך לדעת לקחת את הנקודות. אנחנו משחקים בבית מול שתי יריבות נוחות וזה צריך להוות יתרון".

שחקן סטיאווה בוקרשט, אנדריי פרפליצה. GettyImages
לא מבין את הביקורות. אנדריי פרפליצה/GettyImages

עוד בוואלה!

חזיזה לא התאמן. דור פרץ: "אם תורג'מן ישחק, מה טוב"

לכתבה המלאה

שחקן עבר אחר, אנדריי פרפליצה שכיום מאמן את גלוריה בוזאו מליגת המשנה (קבוצתו של עידן גולן), הציג גישה שונה וטען כי הרומנים "חיים בעבר". פרפליצה התייחס לביקורות לאחר ה-0:0 בקוסובו והסביר: "אנחנו מסתמכים על דברים שהיו נכונים לפני 20 שנה, אני לא מבין על מה היו כל כך הרבה ביקורות. קוסובו הייתה עדיפה, זו נבחרת עם שחקנים שלקחו אליפות בנאפולי ומשחקים בליגות הבכירות באירופה ובגלאטסראיי. אצלנו אין כאלה. בואו נהיה ריאליים, נסתכל על עצמנו וניתן ביטחון לשחקנים ולמאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully