וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניקובסקי זומן במקום חזיזה. דור פרץ: "אם תורג'מן ישחק, מה טוב"

6.9.2023 / 17:40

קשר מכבי חיפה סובל מדלקת בגיד, שחקנה של מכבי תל אביב בסגל של חזן. קשר נבחרת ישראל התראיין לקראת המשחק מול רומניה במוקדמות יורו 2024: "בטוחים שיכולים לנצח, מכוונים הכי גבוה. יש פה הרבה צעירים, כל מי שכאן יכול לשחק"

תיקתקנו, 6.9/ספורט1

לאור העובדה שרק נקודה מפרידה ביניהן בטבלת הבית במוקדמות יורו 2024, המשחק בשבת (21:45) של נבחרת ישראל השלישית אצל רומניה השנייה עשוי להתברר כקריטי ביותר של הקמפיין. הערב (רביעי) המשיכה הנבחרת של אלון חזן בהכנות למשחקים מול רומניה ובלארוס עם אימון נוסף בבית הנבחרות בשפיים, ומחר, לאחר אימון נוסף, היא תמריא לבוקרשט. לקראת המשחק הקרוב, דור פרץ, שחקן הנבחרת, התייחס בין היתר לזימונים של הסגל הנוכחי, היכולת האישית של הקשר והתחושות לקראת המשחק החשוב ברומניה.

דולב חזיזה, שאתמול התאמן בנפרד, לא התאמן הפעם בגלל דלקת בגיד אכילס ועומסים מהם הוא סובל מפתיחת העונה. בנבחרת החליטו לשחרר את שחקנה של מכבי חיפה ולזמן במקומו את גבי קניקובסקי, קשרה של מכבי תל אביב. לגבי גדי קינדה, עדיין מחכים לקבל החלטה לגבי כשירותו, בעוד בצוות המקצועי של חזן טוענים שסתיו למקין יוכל לשחק. בין הקורות צפוי להמשיך לפתוח עומרי גלזר שמקבל גיבוי מהמאמן הלאומי.

דור פרץ לצד סתיו למקין נבחרת ישראל. קובי אליהו
ממשיכים בהכנות. פרץ/קובי אליהו

על רומניה: "נבחרת ברמה גבוהה. שיחקנו מולם לפני כשנה במשחק ידידות אמנם, אבל ראינו שזו נבחרת ברמה גבוהה עם שחקנים איכותיים. נצטרך להגיע מוכנים עם הכלים שלנו, עם העקרונות שאלון דורש. אם נלך ככה, אני בטוח שנגיע למקומות שאנחנו רוצים. הוא רוצה שנשחק התקפי, קדימה, עם אומץ וקו הגנה גבוה. אלו דרישות של הכדורגל המודרני וזה מה שאלון דורש".

על דור תורג'מן: "אם הוא ישחק, מה טוב. אני חושב שכל מי שנמצא כאן יכול לשחק, הצוות המקצועי הוא זה שיחליט".

אופיר דוידזאדה, דור פרץ, נטע לביא באימון נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
מוכן לפתוח בהרכב ומצפה לראות את מי חזן ירכיב. פרץ עם דוידזאדה ולביא/מאור אלקסלסי

על ההחלטות לקראת ההרכב הפותח והמשך הקמפיין: "אני מרגיש שאני בכושר טוב, בתקווה שכבר במשחק הקרוב אכבוש. הסיכויים מול רומניה? אנחנו באים להוציא את הכי טוב מהנבחרת שלנו, בטוחים שיוכלים להוציא ניצחון. זה תלוי משחק, אנחנו מכוונים הכי גבוה. הדרך עוד ארוכה, אבל נתקדם משחק-משחק".

על החסרונות של שחקנים מסוימים בסגל, דוגמת ערן זהבי: "יש פה נבחרת קבוצתית. הרבה שחקנים צעירים שעלו מהנבחרות הצעירות. יש פה ערכים טובים שמשקפים דברים טובים בסגל שיש לנו כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully