וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

75 אחוז מהכרטיסים נמכרו, ברומניה תוהים: איזה שוער יפתח מול ישראל

35 אלף איש הבטיחו את מקומם במשחק הגורלי בשבת. בתקשורת מעריכים שיורדנסקו ימשיך עם מולדובן ולא עם הכוח העולה בין הקורות

מחוץ לקווים, 3.9/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

לא רק בישראל - גם ברומניה יש התרגשות גדולה לקראת המשחק הגורלי במסגרת מוקדמות יורו 2024 ביום שבת הקרוב. במדינה דווח אתמול בערב (שלישי) כי 75 אחוז מהכרטיסים שהוצעו למכירה כבר נמכרו, ובקצב הזה, אלון חזן ושחקניו עשויים להתמודד מול אצטדיון מלא של 48 אלף איש בבוקרשט. כך או כך, המפגש כבר ישבור שיא - ישראל פגשה את רומניה 26 פעמים, כששיא הקהל למשחק על אדמת רומניה עמד על 35 אלף איש ב-1987.

אחת הסוגיות הבוערות במחנה הרומני היא עמדת השוער. אדי יורדנסקו זימן את מיחאי איואני, שטפן טרנובאנו והוראציו מולודבן. טרנובאנו בן ה-23 נחשב לכוח עולה ברומניה, בין היתר משום שהצטיין ביורו הצעירות, ולטענת נשיא סטיאווה בוקרשט ג'יג'י בקאלי, "קיבלתי הצעה של 3 מיליון יורו עבורו, ואמרתי שאני רוצה 10 מיליון יורו".

למרות זאת, הפרשן והסוכן הרומני דינו ג'ורג'ה טען שיורדנסקו צריך לפתוח עם מולדובן, שפתח בשני המשחקים האחרונים של רומניה בקמפיין. "נגד שוויץ הוא ספג פעמיים, אבל גם הציל כמה פעמים. אני לא רואה את אדי מבצע שינויים. טרנובאנו עדיין צעיר מאוד, אבל נדמה לי שיורדנסקו יילך עם מולדובן". האחרון, יש לציין, ביצע לא מעט טעויות בפתיחת העונה ברומניה, כך לפי התקשורת המקומית.

שוער סטיאווה בוקרשט שטפן טרנובאנו. Rene Nijhuis, GettyImages
הכוח העולה בשער. טרנובאנו/GettyImages, Rene Nijhuis

ומה באשר לסיכויי ההעפלה? הסוכן (ודודו של ג'יג'י בקאלי) ויקטור בקאלי ניסה לצנן את ההתלהבות: "עוד לא עלינו, בואו לא נתבלבל. אולי כרגע על הנייר זה נראה ככה, אבל אפשר ליפול מול כל נבחרת. בכדורגל הכל יכול לקרות, צריך להיות עם רגליים על הקרקע עד הסיום. כרגע, אנחנו רחוקים מאוד מלהיות הנבחרת שגורמת לבעיות אצל היריבות. אולי אלוהים יעזור לנו".

עוד בוואלה!

ספורי ותורג'מן בסגל נבחרת ישראל לצמד המשחקים מול רומניה ובלארוס

לכתבה המלאה

משחקי החלון הבא במוקדמות היורו
9 בספטמבר:

רומניה - ישראל
קוסובו - שוויץ
אנדורה - בלארוס

12 בספטמבר:

ישראל - בלארוס
שוויץ - אנדורה
רומניה - קוסובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully