וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזהירות עם הפטרוזיליה: נבחרת ישראל מתכוננת ל"ילד הרע" של רומניה

יד על הישבן של בליינית הובילה לאגרוף "כמו של מייק טייסון", קטטה בבלגיה הסתיימה בניפוי, סכסוך עם רופא שיניים הגיע לבית המשפט ומנת שווארמה אחת נגמרה בשברון לב. דניס אליבק, אחד מחביבי הצהובונים ברומניה, מתחמם לקראת המשחק נגד ישראל

מחוץ לקווים, 3.9/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

לפני כשלושה שבועות עזב דניס אליבק את אלופת רומניה, פארול קונסטנצה, וחתם בקבוצה מהליגה בקטאר. הליגה הרומנית איבדה את אחד השחקנים הטובים שלה ולא פחות משמעותי מכך - תקשורת הספורט חובבת הסקנדלים והרכילות, איבדה את אחד ממושאי הסיקור המרכזיים שלה.

אליבק כבר בן 32 וביום שבת הוא יהיה חלק מנבחרת רומניה שתארח את נבחרת ישראל בבוקרשט במוקדמות אליפות אירופה. בדקות שהוא יהיה על המגרש, שחקני ההגנה של נבחרת ישראל יפגשו שחקן כדורגל מצוין, אבל גם מחולל שערוריות לא קטן בפני עצמו.

לכדורגל הרומני יש לא מעט "ילדים רעים" - כולנו זוכרים את גבי תמאש - ואליבק הוא אחד מהם. האשמה נופלת בין היתר על אופן הסיקור הצהוב של הכדורגלנים המקומיים, אבל גם על החלוץ שפעם רשם הופעות באינטר ובולוניה, ושיחק בליגות בבלגיה וטורקיה.. במשך שנים מספק אליבק חומרי בעירה, ולא מדובר רק בסיגריות שלו - שאפילו צלמי הפפראצי כבר משתעממים מהן.

דניס אליבק שחקן נבחרת רומניה מול מקסים פלוטניקוב שוער נבחרת בלארוס. DANIEL MIHAILESCU/AFP, GettyImages
כדורגלן מצוין ומחולל שערוריות לא פחות גדול. אליבק במדי נבחרת רומניה/GettyImages, DANIEL MIHAILESCU/AFP

פברואר 2012 - אליבק התקוטט עם אחד מחבריו למכלן הבלגית, שוחרר מהקבוצה וחזר לאינטר ממנה היה מושאל. שנים לאחר מכן סיפר: "הייתה תקרית באחד האימונים. התעורר קונפליקט ביני לבין שחקן אחר בקבוצהף קיללנו אחד את השני, הלכנו קצת מכות, לא משהו קיצוני. זה קורה. המאמן אמר לי שהוא לא רוצה לראות אותי יותר".

יוני 2016 - רומניה פגשה את צרפת למשחק הפתיחה של אליפות אירופה ובדקות הראשונות של המחצית השנייה אנגל יורדנסקו רצה להכניס את אליבק. המאמן הסתכל אחורה, לא מצא את החלוץ ושלח את עוזרו ויורל מולדובן, לפענח את התעלומה. ברומניה דיווחו שעות לאחר מכן ש"מולדובן מצא את אליבק בחדר ההלבשה יושב בתוך ענן של עשן מסיגריה". החלוץ נכנס כמחליף בסופו של דבר ואחרי בירור, מהמחנה הרומני יצאה הכחשה גורפת שאליבק עישן בחדר ההלבשה. "ירדתי לחדר ההלבשה להחליף נעליים", אמר הכדורגלן, והמאמן יורדנסקו זעף: "העיתונאי שפרסם שדניס עישן הוא שקרן".

תחילת ינואר 2017 - אליבק הגיע מלווה בחברים למועדון בעיירת הסקי פדריאל כדי לחגוג בליל השנה החדשה ועמד במרכזה של קטטה. לפי גרסה אחת, הכדורגלן נגע באופן מכוון בישבן של אחת מהבלייניות וספג אגרוף מבן הזוג שלה. "הפרצוף שלו היה מנופח, זה נראה כאילו הוא חטף אגרוף ממייק טייסון", סיפר אחד מעדי הראייה. לטענת מקורביו של אליבק, "אחד החברים של דניס נגע לאותה בחורה בישבן ולא הוא. הוא רק נחלץ להגנתו של אותו חדבר, אבל הוא לא הכה אף אחד וגם לא חטף אגרוף".

סוף ינואר 2017 - מריאנה רושקה, מעין סלבריטאית רומנייה, הופיעה בתכנית טלוויזיה וסיפרה שהוא התחיל איתה בפייסבוק: "הוא דיבר מלוכלך אליי וגם אל חברה שלי רוקסנה ונקאה, אבל לא בהגזמה. בהתחלה הוא רצה שאטוס איתו לחופשה, אחר כך הוא שלח כל מיני הצעות אינטימיות". אליבק עצמו היה במחנה אימון עם סטיאווה בוקרשט באנטליה, ואחרי ששמע את הדברים הועלה לשידור וכעס: "אלו שקרים, אני לא חושב שהאישה הזו אפילו חברה שלי בפייסבוק. זה לא עניינו של אף אחד איך אני מתחיל עם נשים". בסטיאווה החליטו לקנוס את הכדורגלן מכיוון ששחקני הקבוצה היו רשאים לדבר עם התקשורת רק באישור מיוחד.

עוד בוואלה!

טוטו תמוז: "רומניה וישראל? אני מצפה למשחק סגור והגנתי"

לכתבה המלאה
דניס אליבק במדי פארול קונסטנצה. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
"זה לא עניינו של אף אחד איך אני מתחיל עם נשים". אליבק/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

יוני 2017 - ב-EVZ דיווחו: "דניס אליבק, כדורגלן סטיאווה בוקרשט, כועס כי עוד ועוד נשים טוענות שהן במערכת יחסים איתו". אימו אמיליה ניסתה להחלץ לעזרתו: "דניס ואני לא מבינים מה הצעירות הללו רוצות. הוא אמר לי שנמאס לו שאנשים מתייחסים אליהן. אם כל כך הרבה בנות אומרות שהן במערכת יחסים איתו, שיספקו ראיות. הוא רוצה שיעזבו אותו ושהשם שלו יתפרסם רק בהקשר של כדורגל".

אוקטובר 2018 - אליבק הוחלף במהלך משחק של סטיאווה בוקרשט נגד וולונטאר והשתולל בכעס. הבעלים ג'יג'י בקאלי ביקר אותו והחליט להשעות ולקנוס אותו. "להיטפל לדניס אליבק זה באופנה", התלוננה אמו לכלי התקשורת, "הוא לא פגע באף אחד, הוא לא רב עם שחקן יריב, הוא לא התנהג באלימות כלפי אנשים. היו אנשים ששברו חלונות וחפצים והיה פחות רעש סביבם. הוא שבר דלת וזה לא בסדר - הוא יודע את זה בעצמו - אבל למה כל דבר שאומרים וכותבים עליו תמיד שלילי?!".

מרץ 2018 - מצלמות אבטחה במסעדת שווארמה בבוקרשט תיעדו מהומה שבמרכזה חלוץ סטיאווה. וכך סיפר המוכר במקום: "הכנתי לאליבק מנת שווארמה ואחרי חצי דקה הוא חזר, זרק לי אותה על הראש וצעק: 'אני לא אוכל דשא. מה, אני עז?!'. התברר שזה בגלל ששמתי לו פטרוזיליה. התפתחה קטטה עד שאנשים מיהרו להפריד. כואב לי, לא בגלל המכות, אלא בגלל שכך מתנהג אחד האלילים שלי".

יולי 2018 - אליבק נסע לבדיקה רפואית והחנה את רכב היוקרה שלו - מקלארן 540C שעלותו נאמדת ב-170 אלף יורו - במקום אסור. למקום הגיע מאבטח של בניין מקומי שביקש מהכדורגלן להזיז את הרכב. השיחה הפכה לעימות, המילים הפכו בגידופים והצעקות היו רמות וכללו הנפות ידיים מאיימות. אחרי כמה דקות, אליבק עזב את המקום... בלי להזיז את הרכב, לא לפני שתועד לששונם של הצהובונים.

דניס אליבק במדי פארול קונסטנצה. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
המוכר סיפר: "הכנתי לאליבק מנת שווארמה ואחרי חצי דקה הוא חזר וזרק לי אותה על הראש"/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

נובמבר 2021 - אליבק התחמם דקות ארוכות במשחק של קלוז' נגד אקדמיה קלינצ'ני ובדקה ה-70 החליט שנמאס לו וירד לחדר ההלבשה. המאמן דן פטרסקו, שדווקא מאוד מעריך אותו, החליט שזה מספיק ושאין לו יותר מקום בקבוצה. אליבק אמנם שותף כמחליף בכמה משחקים נוספים עד ינואר, אבל אז נחתך ונשלח בחזרה לקייסריספור ממנה היה מושאל.

אוגוסט 2022 - אליבק התכתב עם צעירה בת 18 באינסטגרם וצילומי המסך "דלפו" לתקשורת הרומנית. בין היתר שאלה אותו היכן משחק הבא שלו והוא השיב: "ארד (עיר במערב רומניה)". היא שאלה אותו מתי, הוא ענה: "לא יודע". אחר כך ביקש ממנה: "תני לי לראות משהו סקסי" והצעירה חסמה אותו, שיגרה את צילומי המסך לאחד מאתרי האינטרנט והסבירה: "תראו מה דניס אליבק עושה בזמנו החופשי. מביך שהוא מבקש דבר כזה מבת 18".

פברואר 2023 - בבית המשפט נחשף סכסוך בין אליבק לרופא שיניים מקלוז', שהשכיר לו דירה כשנתיים לפני כן וטען שהכדורגלן התחמק מתשלומים. "קורבן או שמוק? אליבק עומד במוקד של סקנדל חדש", כתבו ברומניה. מסתבר שאליבק הודיע לבעל הדירה שהוא עוזב בינואר, אבל נדרש לשלם גם על פברואר ומרץ. הכדורגלן סירב, המשכיר איים, אליבק התעקש והרופא השתמש ב-1,200 יורו - כספי הפקדון, וגם שלח מיילים מכפישים לאטרומיטוס היוונית, קבוצתו החדשה של החלוץ. בית המשפט פסק לטובת אליבק. אמו של הכדורגלן, אמיליה, הבטיחה: "אני אטפל בטיפוס הזה, אני אתבע אותו. הוא חושב שהוא יוכל להרוויח כסף על הגב שלנו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully