וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי סחט מחמאות גם בחו"ל: "מכונת שערים, העניש את הגנת צלייה"

חלוץ מכבי תל אביב "נצץ" עם שלושער, אחיו התלוצץ: "מזל שבאיירן החתימו חלוץ". בסלובניה ובבריטניה שיבחו: "הוא משהו מיוחד"

תקציר: מכבי תל אביב - צלייה 1:4/ספורט1

זו הייתה אמנם מסיבת הפרידה של דניאל פרץ, שסיפק תמונות מרגשות עם האוהדים ועם אנשי מכבי תל אביב במשחקו האחרון במועדון ובבלומפילד, אבל ב-90 הדקות ששוחקו על כר הדשא הכוכב הראשי היה ערן זהבי שהפגיז שלושער ב-1:4 על צלייה וסחט מחמאות גם בחו"ל אמש (חמישי).

"זהבי הוותיק העניש שלוש פעמים את הגנת צלייה על הטעויות שלה. הוא נצץ", נכתב ב-RTV הסלובני שהחמיא למכבי תל אביב כולה: "אשררה את מעמדה כפייבוריטית. צלייה תצטרך להתעלות כדי להעפיל לקונפרנס ליג, בסיום לא נותר למאמן אלברט ריירה אלא לברך את חברו לקבוצה לשעבר בליברפול, רובי קין, שהכין את מכבי היטב למשחק".

מי שהגיב בעוקצנות וקישר את המופע של זהבי למעברו של פרץ אל באיירן מינכן הוא אחיו של החלוץ, אבי: "מזל שבאיירן החתימו חלוץ כבר", צייץ. אגב, ערן זהבי התבדח בעצמו על העניין הזה בריאיון סיום המשחק כשנשאל מה היה עושה אם היה מקבל הצעה מאלופת גרמניה: "אין להם כסף לשלם עליי", השיב.

עוד בוואלה!

ואיפה דניאל פרץ? ההעברות הכי גבוהות בתולדות הכדורגל הישראלי

לכתבה המלאה
ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב חוגג. אריאל שלום
תצוגה אדירה. ערן זהבי/אריאל שלום

עוד על מכבי תל אביב

גם העיתונאי הבריטי ג'וש באנטינג לא נותר אדיש למופע של מספר 7 בצהוב: "ערן זהבי הוא משהו מיוחד. בגיל 36 עדיין כובש שערים בעקביות. הוא מכונת שערים, פשוט מדויק בצורה קיצונית ועושה תנועה חכמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully