וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרלרואה הציעה 1.5 מיליון יורו על גיאגון, מכבי תל אביב צפויה לאשר

24.8.2023 / 18:51

הקשר בן ה-22 מחוף השנהב לא נכלל בסגל לצלייה וצפוי לעבור לקבוצה הבלגית שכבר הגישה הצעה רשמית לצהובים. רובי קין: "אני רוצה שחקנים שרוצים להיות במכבי תל אביב"

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: בני סכנין - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

האם מכבי תל אביב קרובה להשלים עוד מכירה לחו"ל? פארפה גיאגון לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק מול צלייה הערב (חמישי) בפלייאוף הקונפרנס ליג ועשוי לעזוב בקרוב. כפי שפורסם כאן שלשום, מכבי תל אביב מקבלת כל הזמן הצעות, כאשר שרלרואה הבלגית רוצה לרכוש אותו באופן מיידי והציעה כ-1.5 מיליון יורו עבורו.

המועדון צפוי לאשר את המכירה ולאחר הניצחון 1:4 על היריבה מסלובניה התייחס המאמן רובי קין לעניין ניפויו של גיאגון מהסגל ואמר: "אני רוצה שחקנים שרוצים להיות במכבי תל אביב".

דודו דהאן הוא זה שמטפל בענייניו של הקשר בן ה-22 מחוף השנהב, שכזכור העדיף לא להיות בסגל למשחק חצי גמר גביע הטוטו ביום ראשון מול בני סכנין וגם הערב נותר בחוץ. החלון ברוב הליגות באירופה נסגר בעוד שבוע, אבל בבלגיה הוא פתוח עד 6 בספטמבר, כך שאין עדיין לחץ של זמן. למרות זאת, שרלרואה מקווה להשלים את העסקה בהקדם.

כזכור, מכבי תל אביב מכרה את ג'ורג'ה יובאנוביץ' לבאזל השוויצרית תמורת 2.8 מיליון יורו בשבוע שעבר, ועומדת לבצע עסקת ענק עם מכירתו של דניאל פרץ תמורת כ-5 מיליון יורו (לפני בונוסים) לאלופת גרמניה באיירן מינכן.

פארפה גיאגון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בקרוב בבלגיה? פארפה גיאגון/דני מרון

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58712 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43451 משתתפים

גיאגון הגיע למכבי תל אביב בגיל צעיר, תחילה שיחק בקבוצת הנוער ואז עבר בהשאלה לבית"ר תל אביב/בת ים, לאחר מכן למכבי נתניה ואחרי שהוכיח את עצמו חזר לסגל הבכיר של הקבוצה. את הקיץ הנוכחי הוא התחיל באמונה שיימכר לאירופה וכעת הדברים הולכים ומתקדמים בכיוון הזה.

שרלרואה, שהביסה פעמיים את בית"ר ירושלים במוקדמות הליגה האירופית לפני שמונה שנים, סיימה בעונה שעברה במקום התשיעי בליגה הבלגית הבכירה ומעולם לא זכתה בתואר. לפני יותר מעשור שיחקו שם לא פחות מחמישה ישראלים: איתן טיבי, חאתם עבד אלחמיד, דודו ביטון, מתן אוחיון ותמיר כחלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully