וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק פרץ: מכבי תל אביב עשויה לאבד את פארפה גיאגון בקרוב

22.8.2023 / 14:30

במקביל למו"מ המתקדם עם באיירן מינכן על מכירת השוער, הקשר מעורר עניין בקרב קבוצות אירופיות ומגיעות לא מעט פניות בעניינו. הצהובים לא יעמדו בדרכו אם תגיע הצעה בסכום הנכון. בינתיים הוא מתוכנן לפתוח נגד צלייה (חמישי, 20:00, ספורט2)

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: בני סכנין - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

במן שמכבי תל אביב מנהלת שיחות אחרונות מול באיירן מינכן לקראת העסקה הגדולה של מכירת דניאל פרץ, לוואלה! ספורט נודע שהשוער לא אמור להיות השחקן האחרון שמכבי תל אביב מוכרת הקיץ. אחרי שכבר נעשו מספר עסקאות ובראשן מכירת ג'ורג'ה יובאנוביץ' לבאזל, הצהובים עשויים להיפרד בקרוב גם מפארפה גיאגון.

פארפה גיאגון, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יש פניות ובמחיר הנכון הוא יימכר. גיאגון/אריאל שלום

מכבי תל אביב מקבלת בשבועות האחרונים לא מעט פניות מקבוצות אירופיות לרכישת הקשר המוכשר, כאשר על סמך העובדה שמי שמטפל בענייניו זהו סוכן השחקנים דודו דהאן, דיי ברור שחלק מההצעות עבור השחקן בן ה-22 הן מהליגה הבלגית.

חלק מהפניות כבר נדחו וחלקן נמצאות עדיין על השולחן וכמו במקרה פרץ הקלפים נמצאים אצל מכבי תל אביב מאחר שאין לגיאגון סעיף שחרור, אבל הלחץ שמופעל למכירת השחקן הולך וגובר ובמחיר הנכון מכבי תל אביב עשויה ללכת על העסקה, על אף שהקשר הוכיח במשחקים מול א.א.ק לרנקה שהוא משחקני ההתקפה היותר טובים בקבוצה ולא בטוח שכל כך מהר אפשר יהיה למצוא לו מחליף.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פארפה גיאגון שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
למכבי תל אביב לא יהיה פשוט למצוא לו מחליף/אריאל שלום

כזכור, גיאגון הגיע למכבי תל אביב בגיל צעיר, תחילה שיחק בקבוצת הנוער ואז עבר בהשאלה לבית"ר תל אביב/בתים, לאחר מכן למכבי נתניה ואחרי שהוכיח את עצמו חזר לסגל הבכיר של הקבוצה. את הקיץ הנוכחי הוא התחיל באמונה שיימכר לאירופה וכעת הדברים הולכים ומתקדמים בכיוון הזה.

ביום ראשון בחצי גמר גביע הטוטו בסכנין גיאגון לא היה בסגל, אבל במכבי תל אביב היה מי שאמר שאין קשר בין זה לבין המכירה שמתקרבת, ולראיה העובדה שדניאל פרץ כן שיחק. בשלב הזה, כשאין עדיין עסקה, דיי ברור שרובי קין יעלה איתו בהרכב הפותח מחרתיים מול צלייה (חמישי, 20:00, ספורט2), במיוחד כאשר הסלובנים יגיעו לבלומפילד במטרה להסתגר ומכבי תל אביב תזדקק לשחקנים שביכולתם לפתוח מערך צפוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully