וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזל הודיעה על החתמתו של ג'ורג'ה יובאנוביץ' ממכבי תל אביב

17.8.2023 / 12:49

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ נפרד מישראל אחרי שנה וחצי ועובר לשוויץ תמורת כ-2.8 מיליון יורו: "רוצה לבנות על היכולת ממכבי תל אביב". חתם עד 2027, המנהל הספורטיבי מרוצה: "הוכיח שהוא מסוגל להתמודד עם לחץ"

חמשת השערים הכי יפים של ג'ורג'ה יובאנוביץ' במכבי תל אביב/ספורט1

ג'ורג'ה יובאנוביץ' השלים היום (חמישי) את מעברו לפ.צ. באזל, ובכך נפרד ממכבי תל אביב ומהכדורגל הישראלי אחרי עונה וחצי. כפי שפורסם לראשונה כאן, הקבוצה השוויצרית תשלם 2.8 מיליון יורו עבור החלוץ, כאשר הקבוצה שממנה הצהובים רכשו אותו, צ'וקאריצ'קי הסרבית, תקבל כ-120 אלף יורו מהסכום. יובאנוביץ' חתם עד 2027 וימשיך ללבוש את הגופיה עם המספר 99.

מכבי תל אביב, ששילמה 1.9 מיליון יורו על יובאנוביץ' בחורף 2022, תשמור על 15% ממכירה עתידית של השחקן. שכרו הבסיסי של יובאנוביץ' בבאזל יהיה 325 אלף פרנק שוויצרי. "הייתה לי עונה טובה מאוד במכבי תל אביב ואני רוצה לבנות על זה ולהמשיך את אותה היכולת בבאזל, כדי שנוכל לעמוד יחד במטרות של המועדון", אמר החלוץ. "אני מצפה מאוד לאתגר בבאזל, מועדון מוכר בכל העולם שהגעתי אליו כדי לעשות את המיטב שלי במטרה לעזור".

המנהל הספורטיבי של באזל הייקו ווגל הוסיף: "ג'ורג'ה הוא חלוץ מדויק עם נוכחות פיזית בתוך הרחבה ומחוצה לה. יש לו הבנת משחק גבוהה והוא הוכיח שהוא מסוגל להתמודד עם הלחץ, גם במכבי תל אביב וגם בנבחרת סרביה".

ג'ורג'ה יובאנוביץ', מוצג בבאזל. פ.צ. באזל, אתר רשמי
דרך חדשה. יובאנוביץ'/אתר רשמי, פ.צ. באזל

עוד במכבי תל אביב

החלוץ הסרבי לא הסתיר את רצונו לעזוב את מכבי תל אביב במהלך הקיץ, זאת בשל הפיחות במעמדו וההחלטה של רובי קין לעבור למערך של חלוץ אחד. ערן זהבי כמובן נהנה מעדיפות, דור תורג'מן הוא השני ברוטציה, כך שיובאנוביץ' נדחק הצידה ובמועדון היה ברור שאין טעם לעמוד בדרכו. ב-64 הופעות במדים הצהובים בכל המסגרות הבקיע הסרבי 32 שערים.

באזל, שבעשור הקודם שלטה ביד רמה בכדורגל השוויצרי ואף רשמה הישגים נאים באירופה, כבר אינה הקבוצה המובילה במדינה. גם את העונה הנוכחית הם פתחו בצורה רעה, כשבליגה הם מדורגים במקום הלפני אחרון אחרי ארבעה מחזורים וממוקדמות הקונפרנס ליג הודחו בידי טובול הקזחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully