וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובאנוביץ' בדרכו לבאזל, מכבי תל אביב תקבל 2.8 מיליון יורו

15.8.2023 / 14:40

החלוץ המריא לשוויץ ויצטרף לקבוצה שחיפשה חיזוק להתקפה אחרי פתיחה רעה לעונה. העסקה נסגרה באמצעות הסוכן אבי נמני, הצהובים ירוויחו שנה וחצי אחרי שרכשו אותו ב-1.9 מיליון יורו

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בקפריסין מול א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

אחרי שנה וחצי בצהוב, ג'ורג'ה יובאנוביץ' נפרד ממכבי תל אביב. לוואלה! ספורט נודע כי פ.צ. באזל הסכימה לתנאים שהציבו בקרית שלום, וכבר הערב (שלישי) המריא לשוויץ לקראת חתימה כשקבוצתו הנוכחית תקבל עבורו 2.8 מיליון יורו. יש לציין שהעסקה נסגרה באמצעות סוכן השחקנים אבי נמני.

השוויצרים נמצאים בתקופה לא פשוטה ורוצים להתחזק מאוד בהתקפה. בשבוע שעבר הם הודחו בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג על ידי טובול מקזחסטן, וספגו ביקורת נוקבת על כך. גם בליגה בשוויץ הם רחוקים כבר כמה שנים מהאלופה יאנג בויז שפתחה עליהם פער גדול, ואחרי ארבעה מחזורים הם במקום הלפני אחרון. הקיץ מכרה באזל שניים משחקני ההתקפה המובילים שלה. היא צירפה שחקן במקומם, אבל עדיין מחפשת עוד שני שחקני התקפה כאשר אחד מהם יהיה יובאנוביץ'.

ג'ורג'ה יובאנוביץ', שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
נפרד מהצהובים. יובאנוביץ'/אריאל שלום

החלוץ לא הסתיר את רצונו לעזוב בשל הפיחות במעמדו והעובדה שרובי קין משחק עם חלוץ טבעי אחד. במשחק הקודם של מכבי תל אביב בלרנקה יובאנוביץ' כלל לא שותף. המאמן רובי קין בחר לערוך שני חילופים לאורך המשחק ולא הכניס איתו, כאשר גם דור תורג'מן לא זכה לדקות אבל מבחינת מכבי תל אביב הוא צריך להיות השני לזהבי, כך שברור לכולם שלא היה טעם לעמוד בדרכו של הסרבי עם הגעתה של הצעה משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully